sobota, 8 września 2012

Konkursy

Witajcie !!
Ostatnio bardzo wkręciłam się w konkursy internetowe...można wygrać niesamowite nagrody... wystarczy mieć troszkę szczęścia : ) bo przecież kto nie próbuje ten nie wygrywa ^^
Do dnia dzisiejszego udało mi się zdobyć 50% zniżki na drugi produkt w The Body Shop i próbkę ich nowej linii...wciąż czekam na inne wyniki ; )
A o to kilka jeszcze trwających konkursów :
Hello! 
Recently I get into Internet competitions ... you can win amazing prizes ... enough to have a little bit of luck:) because Everybody can win ^ ^ 
To this day, get a 50% discount on the second product in The Body Shop and a sample of their new line ... I'm still waiting for other results;)And here is some more ongoing contests:


  • Nivea --> konkurs nazywa się "hity Nivea" i odbywa się na facebook'u, wybieramy linię kosmetyków, które lubimy i piszemy dlaczego jest taka wspaniała--> https://www.facebook.com/niveapolska  



Miłej i pogodnej soboty ^^
Monika ;-)

2 komentarze:

  1. Powiem Ci , że też uwielbiam konkursy i wszelkie testowania ale mój listonosz ma uż dość chodzenia do mnie raz w tygodniu z paczkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. haha : D z chęcią zamieniłabym się z Tobą szczęściem ; P Mi coś słabo idzie : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...