sobota, 6 października 2012

Everyday Make-up !!

Witajcie !!

Dzisiaj bardzo bardzo się cieszę !! Dzisiaj jest 06.10 czyli mija dokładnie miesiąc od założenia bloga i pierwszego postu ^^. Nie myślałam, że tak szybko rozwinie się mój blog i będę miała już 15 obserwatorów i tyle wejść. : ) Pamiętam jak pierwszego dnia po dodaniu posta sprawdzałam co chwilę ile jest wejść ;- )

Chciałam z tej okazji dodać coś nowego, czyli jak zrobić makijaż codzienny krok po kroku, niestety po kilku zdjęciach moim telefonem poddałam się. Nie jest on tak dobry jak mój aparat a wolałabym jednak aby zdjęcia oddały kolory i były ładne zbliżenia  A mój kochany aparacik no i zestaw pędzelków też : (zostały w mieszkaniu na studiach a chwilowo w domu przebywam.

Dlatego na razie chciałabym Wam pokazać co używam do codziennego makijażu.

A oto i moi ulubieńcy ; )



                                                                       Baza pod cienie                                                                  

HEAN Stay on eyeshadow base

Lubię ją, ponieważ dosyć długo cienie się na niej utrzymują i ma miłą konsystencję ; )

Cienie do powiek ; )

Lovely

Kupiłam je mamie, ale sama z nich dosyć często korzystam, ponieważ uwielbiam takie kolorki ^^
Nie były zbyt drogie a efekt genialny ; )


Pędzelki

Te najczęściej używam ; )

Od lewej : Beauty ( z Rossmana), QVS - do podkładu płaski ( Super-pharm), Dior, i z Allegro ( jeden z 20 w zestawie)

Podkład

Revlon colorstay - zakochałam się w nim !! jest genialny !! ( niedługo będzie recenzja)

Puder

Miss sporty So Matte- kupiłam go poniważ mój ulubiony z L'oreal się zgubił a potrzebowałam czegoś, raczej długo przy nim nie zostanę ; )

Maskara

Astor Play it Big --->KLIK

Kredka

Wibo czarna z temperówką  ; ) Mój ulubieniec tego roku, bardzo intensywny kolorek^^

Korektor

ELF- KLIK

Róż, bronzer

ELF- jak rozgryzę cały to zmieszczę recenzję ; P

Cienie

Maxfactor - uważam, że na jesień te kolorki będą w sam raz ^^ szkoda tylko, że nie są zbytnio napigmentowane ;-)

Róż

Lovely- Chocolate Desert- chwilowo bardzo mi się podobał, urzekł mnie puszek z kokardką jednak chyba mamie go oddam ( jej baardzo się spodobał ; D ). Ja mam teraz nowy z ELF ; )

Nie lubię zbyt dużo nakładać make-up'u, wolę naturalny wygląd. Mam jasną cerę (widać na zdjęciu) i sądzę, że gdybym przesadziła efekt nie byłby zbyt ładny ; - )
Kiedyś używałam ciemnych podkładów i do tego z drobinkami....teraz wiem, że to zbrodnia !!
Wg mnie codzienny makijaż np. na uczelnię powinien być delikatny i bardzo naturalny. W tym wypadku im mniej tym lepiej ; P



Dziękuję, że jesteście ze mną już miesiąc ; ) !!!
i mam nadzieję, że w następnym miesiącu będzie Was więcej!! ;*

Pozdrawiam; D

2 komentarze:

  1. Jaki masz typ cery? bo chcialabym sprobowac colorstaya, ale boje sie ze bedzie za ciezki na mieszana cere.. i pytanie co kladziesz pod podklad? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...