piątek, 16 listopada 2012

Paczka Ambasadorki + przesyłki

Witajcie Dziewczyny!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo dla mnie ciekawym postem ; )

Od jakiegoś czasu jestem zalogowana na stronie Streetcom i wreszcie dostałam maila,iż wybrano mnie na Ambasadorkę marki PURINA!! A co będę testować ( a raczej moje koty) ? Jest to karma dla kotów PURINA. Moje koty i koty znajomych bardzo się ucieszą, ponieważ jest tego spoooro!!
Przyjechałam dzisiaj i zobaczyłam tą wielką i ciężką paczkę !!! A oto jak wygląda i co się w niej znajduje ( zaskoczyli mnie pozytywnie bardzo) :



A co w środku się znalazło ??

Jak uważacie..sporo tego dali? ( myślałam,  że jedną saszetkę dostanę ):







  • 4 opakowania 800g


  • 5 opakowań 300g








  •  pojemnik na karmę

  •  Przewodnik ambasaora

  •  Kilka ulotek

  •  miarki do karmy


I następna niespodzianka, która czekała na mnie w domu z której jednak nie mogłam skorzystać, ponieważ dowiedziałam się o wygranej 5.11 a wyjazd był 9-11.11. Żałuję bardzo !! Jest to wygrana w drogerii Natura czyli:

Salsa Warsaw Festival
  • Wejściówka na wszystkie zajęcia dla początkujących 
  • oraz 4 imprezy festiwalowe
 Kocham tańczyć i bardzo żałuję, że nie mogłam tam być. Widziałam zdjęcia z tej imprezy...była świetna zabawa : ((

____________________________________________________________________________________________

Chciałam już opublikować post, gdy nagle mama mnie zawołała, że przyszła do mnie paczka. Jesteście pewnie ciekawe co to? Ja też byłam ; ) Okazało się,  że to moja wygrana na portalu Rossnet.

Maybelline New York
Colossal Volum'express mascara
Smoky Eyes
Jak miło, bo właśnie moja maskara się kończy : PPP

Bardzo lubię piątki !!! i powroty do domu !! ; ) Poczułam się prawie jak w urodziny lub Święta ; P
Idę poczęstować kotka i zrobić make-up, ponieważ idę na urodziny cioci !! ; )
Wy też coś miłego dostałyście???



Zapraszam na rozdanie--->modnell
Pozdrawiam 
Monia;*

13 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z ambasadorem karmy dla kotów, ale uważam, że bardzo dużo tego dostałaś i zazdroszczę Ci tego :) Szkoda, że do mnie tak paczki z nagrodami nie przychodzą:( Bardzo mi się tu podoba więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie spotkałam wcześniej z taką ambasadorką..:) myślałam że załapię się do innych kampanii ; ) Ale ta też jest fajna ; ) i Koty się ucieszą ; D

      Usuń
  2. świetne paczki :) ja dzisiaj dostałam dwie, z czego jedną pokazałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zobaczę co Tobie ciekawego przyniósł listonosz ; )

      Usuń
  3. Gratuluję świetne paczuszki. Ja również brałam udział w ankiecie Streetcom ale się nie zakwalifikowałam do tej kampanii a szkoda bo widzę że dość pokaźne paczuszki są, będą miały twoje kotki wyżerkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nawet nie spodziewałam : ) niektórzy rok są i do żadnej kampanii się nie załapią ; ) a tu niespodzianka ; ) Może następnym razem Ci się uda :D

      Usuń
  4. Wielka ta paka z Puriny :) Koty mają zapas :)
    Gratuluje wygrania na Rossnecie, mi nigdzie nie idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa mnie listonosz ostatnio w ogóle nie odwiedza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jak teraz przyjdzie to będzie tego baaardzo dużo : ))

      Usuń
  6. gratki kochana , paczucha naprawdę ogromniasta :) purina jest jedna z najlepszych firm produkujacych karmy dla zwierząt - masz szczeście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz tylko mój kot miał okazję skosztować Puriny ^^ smakowało mu więc teraz na pewno się ucieszy : )

      Dziękuję ; )

      Usuń
  7. Zastanów się nad jednym, jak kupisz taki sprzęt 12 w 1 i masz tam 12 zabiegów to gdy ta jedna maszyna Ci się zepsuje i pójdzie na gwarancji do naprawy to jesteś do tego momentu jak wróci bez 12 zabiegów. Ja dlatego kupuje maszyny mniejsze jak mikro + kawitacja. Ja zamawialam na allegro ale na targach kosmetycznych możesz też znaleźć wiele fajnych firm:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...