poniedziałek, 12 listopada 2012

Trochę prywaty ; )

Witajcie !!!

Przepraszam, że dzisiaj nie będzie posta kosmetycznego, ale ten tydzień mam bardzo zalatany.
  • Startuję w konkursie związanym z giełdą i prowadzeniem firmy i na to troszkę czasu muszę poświęcić
  • Jestem  też w ELSA ( kilka szkoleń mnie czeka )
  • No i jeszcze koło naukowe
  • Oczywiście studia jeszcze ; )
  • 2 referaty do napisania
  • No i prezentacja "Ciastkownicy" : )
Czasami się zastanawiam czy nie za dużo na siebie biorę?? Ale nie lubie mieć za dużo czasu wolnego, ponieważ się zwyczajnie nudzę i marnuję go na oglądanie tv lub siedzenie na facebook'u.
Obiecuję, że mimo napiętego grafiku w tym tygodniu znajdę czas na kosmetyczny lub modowy post ; ) w weekend jadę do domu więc troszkę czasu na przygotowanie postów będę miała ( mam nadzieję ), ponieważ czekają na mnie w domu paczki, które już nie mogę się doczekać by zobaczyć i oczywiście Wam pokazać ; P

 Chwila relaksu
 Pozdrawiam
Monia : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...