poniedziałek, 3 grudnia 2012

Film roku + Moje grudniowe postanowienia ; )

Witajcie na początku grudnia !!!



Tak się cieszę, że co raz bliżej Święta ! Nie mogę się doczekać aż wrócę do domu na prawie 2 tygodnie. Oczywiście nie będę ciągle leniuchować ( chociaż tego nie wykluczam ) mam trochę prac do napisania i sesja się zbliża. No ale wróćmy do tematu ;  ) Byłam ostatnio w kinie i postanowiłam mała recenzję napisać, ponieważ film był dość ciekawy.








ATLAS CHMUR


Byłam w kinie około tydzień po oficjalnej premierze i kino nadal było dosłownie pełne !! Ani jednego miejsca wolnego ! I w sumie nie dziwię się, ponieważ film był genialny a aktorzy idealnie odegrali swoje role. Fabuła filmu na pierwszy rzut oka wydawała mi się dość zawiła i bałam się, że nie ogarnę tego filmu. Myślałam też, że długość tego filmu to będzie minus tego filmu, ale po ostatniej scenie stwierdziłam, że ZA KRÓTKI  ; ) Oglądałam go przez cały czas z wielkim zaciekawieniem i ciągle zadawałam sobie milion pytań. Kilka kwestii wydało mi się nadal nie rozwiązane i nie wyjaśnione...a szkoda. Oczywiście nie chcę Wam tutaj opowiada o całym przebiegu akcji, bo nie lubię zdradzać zakończenia. Jest to jeden z lepszych filmów jakie widziałam i z czystym sumieniem mogę go Wam polecić.!!!


5+

_______________________________________________________________________________________



Moje małe grudniowe postanowienia !!


Kilka dni temu widziałam na blogu Balbina Orgyzek świetny pomysł na naukę systematyczności a mianowicie listę rzeczy, które muszę zrobić w tym miesiącu...takie małe postanowienia. Zawsze miałam problem z organizacją a raczej z przestrzeganiem tego co napisałam.... a że nadszedł nowy miesiąc to mam kilka postanowień na ten miesiąc...a mianowicie :

  1. Dokupić resztę prezentów na Święta - na szczęści dużo mi tego nie zostało : )
  2. Użyć dwa razy w tygodniu Olejku Łopianowego - jak na razie tylko 3 razy go użyłam a mam go od miesiąca ; /
  3. Ćwiczyć codziennie przynajmniej 10 minut z The Body Rock ; ) - przed wakacjami ćwiczyłam codziennie rano około 30 minut i to wycisk na maxa..a teraz?? : (
  4. Dodawać 5 razy w tygodniu post - nie zawsze mi się to udaje, ale staram się ; )
  5. Zrobić wreszcie post z użyciem palety cieni
  6. Zrobić rozdanie - od dawna zbieram pomysły co może być do wygrania ; )
  7. Poświęcić 3 godziny w tygodniu na doszkolenie Business English - ach ten certyfikat
  8. Przeczytać od deski do deski  dwie gazety Marketer + -   do tej pory to tylko obrazki oglądałam
  9. Dokończyć streszczanie książki na zajęcia.
  10. Pić przynajmniej 1,5 l czystej wody niegazowanej dziennie - kiepsko z tym u mnie..nawet 0,5l nie piję : (
  11. Zrobić post z moją ulubioną fryzurą ; ) 

No to na grudzień byłoby tyle...nie ma co za dużo pisać, bo ciężko to będzie wszystko wykonać ; P Teraz to trzymajcie kciuki,  żeby mi się udało. Mam nadzieję, że chociaż połowę z tego osiągnę ; )



Wy macie swoje postanowienia ??
Jak jest z ich przestrzeganiem ?? ; )


Pozdrawiam ciepło !! ; )
Monia

2 komentarze:

  1. też mam w planie oglądnąć Atlas Chmur - widziałam zwiastun i jestem strasznie ciekawa całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...