środa, 9 stycznia 2013

Mini haul + Pytanie !! : )








Przygotowałam dla Was mały haul zakupowy ^^ Mam nadzieję, że jutro będzie większy, ponieważ idę z koleżankami na małe zakupy do nowego sh : ) miło by było coś ładnego kupić : ) Może jakaś marynarka na egzaminy lub torebka? zobaczymy ^^ Już doczekać się nie mogę ; )

Nadal mnie męczy katar i kaszel a to, że na uczelni jest sporo chorych osób na pewno mi nie pomaga ; ) Każdy kicha i psika..nawet wykładowcy. A pro po wykładowców 17 mam pierwszy egzamin w tym semestrze brrr  ; / a ja nadal nic nie umiem ^^ Mam nadzieję, że w weekend uda mi się trochę nadgonić : )

A oto i wspomniany mały haul :


Miałam tylko godzinkę wolnego między zajęciami więc postanowiłam ograniczyć zakupy do minimum i zaplanowałam je na zajęciach. Niestety nie było wszystkiego co chciałam : ( No, ale może w Naturze coś znajdę ; )

A dzisiaj byłam w Empiku, Super-Pharm i w aptece Dbam o Zdrowie : )







 W aptece zamówiłam Scar Serum Palmers
Postanowiłam o nim zrobić o nim nowy post i zacząć trochę bardziej dbać o moją cerę i zrobić o niej mały cykl. Chcę się między innymi pozbyć cieni pod oczami, pryszczy oraz małych pozostałości po nich.

Co myślicie o takim pomyśle??









Lakier do paznokci 
Coral Prosilk

Spodobał mi się jego bardzo delikatny kolorek : ) Ostatnio kupiłam krzykliwy róż więc czas na coś łagodnego : )











Nivea
pure&natural

Mleczko do demakijażu
To już chyba mój tradycyjny zakup : ) Czekałam do promocji w S-P, ponieważ nie warto przepłacać :P a tak mam 5 zł w kieszeni a raczej na lakier ; )






No i jak widać na pierwszym zdjęciu kupiłam jeszcze gazetę, żeby nie było, że wszystko dla ciała to i mam coś dla duszy. Trzeba się doszkalać dlatego kupiłam już drugi numer Business English Magazine. Polecam dla tych, którzy uczą się angielskiego biznesowego. W środku są teksty po angielsku a pod każdym jest mały słowniczek : ) Są też zadania pod koniec gazety ^^


Napiszcie co myślicie o wyżej wspomnianym przeze mnie cyklu ^^

Pozdrawiam !! ; *
i lecę zaraz oglądać skoki ^^

Monia




3 komentarze:

  1. Nie używałam żednego z tych kosmetyków.:p
    Nawet tej gazety nie czytałam.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kolorek lakieru. Mam jeden z tej serii (delikatny oranż), u mnie on jednak kiepsko się sprawdza i szybko odpryskuje...

    Witam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...