czwartek, 3 stycznia 2013

Pędzelkowa kolekcja !! : )













Wczoraj byłam w kinie na Hobbicie. Udało mi się znaleźć trochę czasu pomiędzy nauką a nauką   : )Słyszałam sporo bardzo różnych opinii na temat tego filmu. Jednak większość osób poszło na wersję 3D a ja na przekór innym na 2D. Nie miałam dużych oczekiwań, ponieważ nie przeczytałam książki. Film mi się podobał...nie napiszę, że jest to jeden z lepszych filmów..był ok. Nie lubię tylko takich filmów, które zmuszają na pójście na następną część ; P
Gra aktorów była ok i muzyka super. Jedyne co mi się nie spodobało to zbyt długie pokazywanie wędrówek..


No i wróciłam z kina chora... : ((



Tyle słowem wstępu teraz chciałabym Wam przedstawić moje pędzelki. Nie są to firmowe pędzelki typu Hakuro Czy Sigma. Ciągle cena odstrasza mnie od nich ( chyba, że na urodziny na prezent dostanę to się nie pogniewam ). Można kupić i tanie i dobre pędzelki, które przetrwają dużo : )

Pokażę Wam tylko te, które używam do codziennego make-up'u :



Pędzelek firmy beauty z Rossmanna. 
Można powiedzieć, że jest to weteran w mojej kosmetyczce, ponieważ mam go już dosyć długo..chyba 3 lata o ile dobrze pamiętam. Pierwszego i drugiego dnia użytkowania wypadło parę włosków a teraz nic. Uwielbiam go, ponieważ jest bardzo miękki i puszysty...idealnie nadaje się do nakładania pudru.





SVC Flat Top

Jest to mój "niedawny" nabytek. Upatrzyłam go parę miesięcy temu w Super-Pharm, ale był jeszcze trochę za drogi..jednak długo nie musiałam czekać i kupiłam go w promocyjnej cenie ( chyba 50% taniej ) 
Tak samo jak w poprzednim pędzelku klika włosków na początku wyleciało...teraz już każdy jest na swoim miejscu. Bałam się, że pędzelkiem takiego typu nie uda mi się ładnie nałożyć podkładu, że będzie zostawiał smugi ( wcześniej używałam gąbki / dłoni ) na szczęście się myliłam. Bardzo dobrze się sprawdza i idealnie rozprowadza podkład.




Dior

Wiem wiem..pisałam, że nie mam "firmowych " pędzelków, ale te to wyjątek, ponieważ znalazłam je w domu. Mama kiedyś..bardzo dawno temu dostała je wraz z perfumami i zapomniała o nich ; ) Na szczęście przez przypadek natknęłam się na nie i nie żałuję. Ten większy idealnie nadaje się do bronzera/różu, włosie ma ułożone lekko po skosie. Ten mniejszy też jest przydatny do nakładania cieni czy drobnych korekt ; )






No i mały pędzelek z włosiem skośnym. Jest on jednym z kilkunastu pędzelków, które zamówiłam przez Allegro jakiś czas temu. I ten mi najbardziej przypadł do gustu. Idealnie nadaje się do robienie kreski pod okiem lub do brwi ; )







Elite

I ostatni pędzelek dwustronny. Nie pamiętam już kiedy i gdzie go nabyłam, ale był jednym z pierwszych pędzelków do nakładania cieni.  Używałam go też do nakładania korektora pod oczy. Mogę o nim napisać tyle, że bardzo dobrze się sprawdza i nie gubi włosia. tej drugiej końcówki nie używam zbyt często. : )















Pozdrawiam ;**
i lecę do łóżka się kurować : ((

Monia



9 komentarzy:

  1. nie mam żadnego z tych pędzli niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pędzli jest dostępnych więc się nie dziwię ; )

      Usuń
  2. Zdrówka życzę :)

    Zazdroszczę kolekcji pędzli, mnie też odstrasza cena i kupuję tańsze, np. essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. : ) Już trochę lepiej tylko kaszel męczy : (

      Essence jeszcze nie miałam ; ) Mają spory wybór?? : )

      Usuń
  3. Zdrowiej !
    Ja mam pędzel beauty z rossmanna i niestety w samym jego środku zrobiła się dziura ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )

      No co Ty!! dziura została?? : ( Ale pecha miałaś.! Mi i mojej przyjaciółce do dzisiaj jest cały i puszysty ; )

      Usuń
  4. Mnie również odstraszają skutecznie ceny niektórych pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia ! ) i również pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...