sobota, 16 marca 2013

Pat&Rub















Od dłuższego czasu piszę recenzję tych kosmetyków. Zastnanawiam się czy warte są swojej ceny? Czy kupię je kiedyś? Bo dla przypomnienia miałam okazję za darmo przetestować kosmetyki Pat&Rub, ponieważ dostałam je na Spotkaniu Blogerek.

Ale za nim przejdę do mojej recenzji chciałbym trochę prywaty wprowadzić ; P ponieważ dawno już nie pisałam nic od siebie ; ) Czas mi tak szybko leci..myślałam, że jak sesja minie to będę miała więcej czasu wolnego..niestety mam tak plan ustawiony, że zaczynam wcześnie i kończę późno i jak wracam do mieszkania to marzę tylko  o dobrym obiadku i łóżeczku..i tak dni lecą..

Myślę nad tym jak lepiej zaplanować swoje dni aby z nich więcej wyciągnąć .

Może macie dobre pomysły jak dobrze zorganizować czas??







PAT & RUB

Żel myjący relaksujący








OD PRODUCENTA:


Relaksujący Żel Myjący to:
  •  moc przyjemności podczas kąpieli.
  • ekologiczny Żel do Mycia Ciała 
  • nie wysusza skóry, ale ją nawilża.
  • Substancje roślinne z oleju kokosowego i babassu łagodnie myją skórę,
  •  nie niszczą naturalnej warstwy ochronnej naskórka. 
  • Wyciąg z hibiskusa ujędrnia
  • Olejek z trawy cytrynowej oczyszcza i wygładza.
  • Żel do Mycia Ciała jest kosmetykiem naturalnym o przyjemnej kremowej konsystencji 
  • ekologicznym zapachu.
  • Aromat kokosa i trawy cytrynowej odświeża zmysły i roztacza relaksujący zapach podczas kąpieli lub pod prysznicem.







KOMPOZYCJA:
  • ekstrakt z hibiskusa* – ujędrnia
  • ekstrakt z zielonej herbaty* – tonizuje
  • olejek z trawy cytrynowej – odpręża umysł, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
  • substancje myjąca z oleju kokosowego i babassu*
  • roślinne substancje nawilżające*
*surowce naturalne z certyfikatem ekologicznym





SKŁAD:

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Camellia Sinensis (Green tea) Leaf Extract, Glycerin, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Polyglyceryl-4 Caprate, Cocoyl Proline, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Xanthan Gum, Parfum, Sodium Phytate, Citric Acid, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool







MOJA OPINIA:

  • Cena -  45-50 ZŁ / 250ml na stronie internetowej

Jak zwykle chciałabym przedstawić moją opinię w skrócie, czyli plusy i minusy tego produktu ^^

PLUSY:
  • używam go już trochę czasu i bardzo mało go ubyło, jest dość wydajny : )
  • ma bardzo delikatny zapach, na szczęście jest to naturalny a nie chemiczny zapach
  • już po pierwszym użyciu zauważyłam różnicę. Skóra w dotyku była delikatniejsza i napięta.
  • Przy systematycznym stosowaniu widać ogromną różnicę w napięciu i poprawie kondycji skóry
  • Nie podrażnił mnie ani nie uczulił
  • ma wg mnie dobrą konsystencję, jest trochę bardziej płynna niż inne żele
  • skóra jest wyraźnie nawilżona

MINUSY:

  • niestety zapach nie utrzymuje się zbyt długo :( a szkoda bo za tą cenę powinien
  • dla  niektórych konsystencja może być zbyt płynna
  • mało się pieni
  • cena, nie wiem czy stać mnie na żel za 45 zł. czy za tą cenę nie kupię żelu o takich samych plusach innej firmy i w niższej cenie?







OCENA:


4 / 5









PAT & RUB

Nawilżający błyszczyk pomarańczowy





OD PRODUCENTA:


Nawilżający Błyszczyk Pomarańczowy z linii kosmetyków naturalnych PAT&RUB LIPS
100% natury tak ważne na ustach!

  • Naturalnie pielęgnuje i chroni usta.
  • Działa nawilżająco i kojąco
  •  Dodaje blasku i rozświetla.
  •  usta będą nawilżone, odżywione i gładkie.
  • Aromat, pochodzący z naturalnych maseł i olejków eterycznych, urzeka i poprawia nastrój.
  • Kolor błyszczyk zawdzięcza naturalnym pigmentom.
  • Aromat nadaje olejek pomarańczowy.








KOMPOZYCJA:
  • olej winogronowy
  • olej rycynowy
  • wosk carnauba
  • olej migdałowy
  • masło pomarańczowe
  • olej jojoba
  • naturalny złoty pigment
  • olejek pomarańczowy




SKŁAD:

Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Wax, Hydrogenated Vegetable Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Hydrogenated Olive Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Mica, Titanium Dioxide, CI 77891, Iron Oxide, CI 77491, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Linalool, Limonene, Citronellol, Citral



CENA:

45zł / 15 ml









MOJA OPINIA:

PLUSY:

  • jest wydajny, używam go od Spotkania Blogerek i nadal mi go sporo zostało : )
  • jego zapach jest cudny...czuć pomarańczę : )
  • usta przez dłuższy czas pozostają nawilżone
  • na jakiś czas odstawiłam masełko i muszę przyznać, że ten błyszczyk prawie mu dorównał : )
  • konsystencje ma idelną
  • bardzo dobrze stworzony aplikator z "dzióbkiem"
  • usta lekko się błyszczą po jego nałożeniu
  • nie skleja ust

MINUSY:

  • nie zauważyłam rozświetlenia
  • wiem, że tego błyszczyku nie stworzono do jedzenia..ale smaku nie ma za dobrego :P  ( przez przypadek sprawdziłam )
  • dosyć szybko znika z ust


Jak widać na zdjęciu błyszczyk na ustach jest niezauważalny : ) Jak na błyszczyk przystało mógłby być bardziej widoczny : D...no ale wszystkiego nie można mieć : )






OCENA:

4+  /  5

Jeżeli spotkam go kiedyś w promocji to z chęcią po niego sięgnę jeszcze raz, albo o zapachu różanym...o ten też by mógł być ciekawy : ) albo kawowy??







A jakie są Wasze doświadczenia z Pat & Rub? Macie swój ulubiony kosmetyk tej firmy? lub taki, którego nie polecacie??? : D



Pozdrawiam 
Monia;*


11 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała nawilżający błyszczyk pomarańczowy :) Ja sama nie wiem jak zaplanować swoje i strasznie się nudzę :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te kosmetyki są za drogie, szczególnie, że skład wcale nie jest taki super naturalny. Na pewno nie zapłaciłabym 45 zł za żel pod prysznic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja cena jest trochę za wysoka a promocji raczej często nie robią : (

      Usuń
  3. Nie kupiłabym tych kosmetyków. Po pierwsze nie lubię mało pieniących się żeli, a po drugie ciągłe nakładanie błyszczyku jest uciążliwe. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena tego żelu pod prysznic, dla mnie zdecydowanie nie do przejścia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię z Pat&Rub masła i olejki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zdenkowałam kilka dni temu masło z tej serii i bardzo sie polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. He is really the ultimate rush for me, I am starting to get
    curious about these issues as they pertained to me. It still
    far surpassed the catcalls I suffered as a child had a much better range
    than I found mine to have. He's like," Eeeeeuwwww, don't shoot it
    over here! Whenever I declare a toy buying freeze, fleshlight decides to introduce something new to see.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze ,fajny ten żel, tylko 45 zł to trochę sporawo :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę : (
      Ale jeszcze trochę mam ^^ Mam nadzieję, że niedługo promocja będzie ; D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...