środa, 10 kwietnia 2013

Zielona glinka? Nie tylko do maseczek !











Jak można wywnioskować z powyższego obrazka dzisiaj został do przedstawienia recenzji ostatni kosmetyk  i będzie to Masło do Ciała od Green Pharmacy. Jak już pisałam we wcześniejszych postach kosmetyki od Green Pharmacy dostałam na Spotkaniu Blogerek i dzięki temu mogłam stworzyć cykl recenzji kosmetyków tej firmy. Na koniec zrobię podsumowanie wszystkich kosmetyków i wybiorę ten, który najlepiej się spisał : )




GREEN PHARMACY

Masło do ciała
Drzewo herbaciane i Zielona glinka







CO NAM OBIECUJE PRODUCENT??


  • pielęgnuje skórę
  • przywraca jej naturalną miękkość i elastyczność
  • skóra staje się gładka i jędrna oraz przyjemna w dotyku
  • przyjemny i delikatny zapach

Ekstrakt z liści drzewa herbacianego - działa antyseptycznie, przeciwzapalnie, ułatwia gojenie

Zielona glinka- właściwości przeciwbakteryjne działa wygładzająco





SKŁAD:






MOJA OPINIA:

Jest to moje pierwsze masło do ciała z zieloną glinką. Nigdy wcześniej nie miałam okazji nawet powąchać go i myślałam, że zielona glinka to raczej nadaje się do maseczek na twarz...a tu taka niespodzianka : )

Jeżeli nie odpowiada Wam zielona glinka to jest na to rozwiązanie, ponieważ producent przygotował wiele wersji masła do ciała np. :


  • Masło shea i zielona kawa
  • rumianek i imbir
  • Miód i Rooibos
  • Olej arganowy i imbir
  • Róża piżmowa i zielona herbata









 PLUSY:

  • zapach ! jest bardzo delikatny i przyjemny, nie utrzymuje się zbyt długo, ale z dwie godzinki utrzymuje się zapach na ciele.
  • konsystencja jest bardzo zwarta i gęsta co ułatwia wydostanie masła z pudełeczka
  • bardzo łatwo rozsmarowuje się i szybko znika
  • nie daje uczucia mega nawilżenia, ale skóra po nim jest gładka
  • lepiej rozsmarowuje się, gdy skóra jest lekko wilgotna





MINUSY:

  • hmm.. ciężko coś znaleźć i do czegoś się przyczepić.. 
  • jedyne czego mi brakuje to uczucie nawilżenia..niby skóra jest gładka, ale czegoś brakuje ; )








OCENA:

Bez wyrzutów sumienia... wielkie 5 !!






PODSUMOWANIE TESTÓW GREEN PHARMACY :




  • Krem na zbolałe stopy --> KLIK
  • Produkty do włosów -->KLIK

Krem na zbolałe stopy:   Kupię ponownie, gdy tylko skończy się mój a już mało zostało : )
Jedwab do włosów :    Nie jestem przekonana do niego w 100%...jest na pewno lepszy dla mnie od bio silk..zastanowię się nad nim...
Szampon - Na pewno kupię ponownie...nie zawiódł mnie w żadnym aspekcie
Eliksir do włosów-  jest bardzo wydajny więc jeszcze na długo mi starczy, ale i tak go kupię ponownie
Masło ciała - nie jest zbyt wierna masłom do ciała i lubię często je zmieniać..jeżeli nie spotkam lepszego to przy nim zostanę ; )




A Wy już coś nowego wypróbowałyście od Green Pharmacy ?? : )
Przy czym zostaniecie na dłużej ? : D



Pozdrawiam
Monia ;*









1 komentarz:

  1. Ja z GP używałam tylko szamponu i odżywki do włosów. Dla mnie takie sobie i nie zostałam z nimi na dłużej :) Na jakieś masło mam chęć, chociaż ja potrzebuję dużego nawilżenia, wiec teraz jeszcze raz przemyślę zakup :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...