niedziela, 9 czerwca 2013

Błękitne Piaski






Witajcie !!


Dzisiaj szybciutki post. O 12:00 miało miejsce spotkanie blogerek i blogerów z Poznania. Niestety nie wzięłam aparatu, ale mam nadzieję, że kilka zdjęć znajdę w internecie i wstawię je niedługo.

Ale dzisiaj będzie o czymś innym a mianowicie Piasek od Golden Rose..mają wszyscy..mam i ja ; ) Jak już pisałam ostatnio kupiłam dwa kolorki i na dzisiejsze spotkanie zdecydowałam się wybrać błękitny z błyszczącymi drobinkami : )



55 HOLIDAY

Jakie wrażenia?

  • Bardzo szybko schnie
  • ładnie a raczej ślicznie wygląda na paznokciach
  • nie rozlewa się
  • co do zmywania..myślałam, że będzie gorzej : ) niektóre brokatowe gorzej się zmywają : P
  • do faktury trzeba się przyzwyczaić, ponieważ jest trochę chropowata, ale rajstop dzisiaj nie zaciągnęłam ; P






A Wy macie jakiś ulubiony piasek??
 jestem ciekawa jak z innej firmy się prezentują ; P


Pozdrawiam
Monia;*



7 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda na Twoich pazurkach... I bardzo się cieszę że mogłam je obejrzeć dzisiaj w naturze...:)


    I nie "pani" bo uduszę...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te lakiery. Jeszcze nie mam swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy błękitny piasek może być też innego koloru ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR z tego co widziałam ma piaski z brokatem w 6 wersjach i bez brokatu w 5-6. Widziałam czerwone, malinowe, szare, wpadające w pomarańcz. ; ) niedługo będzie na moim blogu malinowy ^^

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...