czwartek, 25 lipca 2013

Weekend Pin-Up 1/2



Witajcie po dość długiej przerwie, która była spowodowana moim wyjazdem do Poznania na weekend VIP Pin Up z firmą MaxLash Professional.



Oczywiście największym problem każdej kobiety jest pakowanie i to jak przychodzi moment " nie mam w co się ubrać" najgorsze, że uświadomiłam sobie to, gdy już się pakowałam, czyli koło 22-23 : )



Wraz ze mną w tym miłym weekendzie brały udział dziewczyny : Agata ->BLOG, Panna Marchewka, Maddzik, Beata z Kosmetyczne Ewalucje,Agowe PetitkiFerrou i Magda z Kosmetyczne opowieści

Z dworca odebrał Nas Maciej współwłaściciel firmy, który zawiózł Nas do hostelu Tey przy Starym Rynku. Hostel przerósł moje wyobrażenia o hostelach. Zawsze mi się jakoś źle kojarzyły.... za dużo filmów może się naoglądałam : ) Hostel miał delikatny i subtelny klimat a obsługa była bardzo pomocna i uprzejma. Moją współlokatorką była Agata  i razem dzieliłyśmy ten pokój :

Maciej zabrał też Nas na małą wycieczkę po centrum Poznania. Aż wstyd się przyznać mieszkać 3 lata w Poznaniu i tak mało o nim wiedzieć. Dzięki takim wycieczkom można wielu ciekawych historii się dowiedzieć...np. historię koziołków : )  Oczywiście nie obyło się bez trykających koziołków o 12 : 00 : )



Po obiedzie udaliśmy się do Skórzewa do salonu Malinowa Odnowa, który już czekał na Nas w pełni udekorowany. Przed wejściem stały rowery z koszyczkiem i wstążkami ( był uroczy ). Wewnątrz salonu Kasia pięknie udekorowała stół. Czekały na Nas galaretki, napoje i koreczki oraz ciasteczka : ) Aż szkoda było zjadać ; P









Dostałyśmy też "Pamiętnik" w którym zapisywałyśmy nasze przemyślenia..to co nam się podobało lub nie oraz było też miejsce na wpisy od innych dziewczyn : ) Oczywiście pamiętnik był w stylu Pin-up : )






Po małej przekąsce pani Agnieszka Szarmeta wizażystka przybliżyła Nam styl Pin-up, opowiedziała o historii tego stylu i na co należy zwrócić uwagę przy stylizacjach. Oczywiście wykonała też makijaż pokazowy, który wyszedł genialnie ; ) !! Modelką była Kasia :




Oczywiście po teorii czas na praktykę.. i wzajemną pomoc; ) Ja niestety nie potrafię robić idealnej czarnej kreski więc pomoc pani Agnieszki była niezbędna : ) !!




Muszę dodać, że fryzjerka spisała się na medal !! Potrafi zdziałać cuda z włosami i to w kilka minut. !! Już wiem, gdzie się udam, gdy będę potrzebowała bajecznej fryzury : )

No i czas na sesję :

Agata



Z Dominiką


Beata




Joanna



Aga








Magda

Magda nasza Pani fotograf : )



Tak minął dzień pierwszy !! ; ) Oczywiście czekają jeszcze fotki z drugiego dnia, którego też się wiele działo : ) Mogę zdradzić, że podkręciłam  rzęsy..a efekty tego już niedługo Wam pokażę
: )


Pozdrawiam;*
Monia ; )



10 komentarzy:

  1. Moja najlepsza współlokatorka ;)) Czekam na zdjęcia z rzęsami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie je obrabiam więc może i dzisiaj będą: p

      Usuń
  2. musiałyście świetnie się bawić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia przecudowne! Zazdroszczę takiego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jeju zazdroszczę ! wyglądałyście cudownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !
    jak cudnie !!!!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omomomomom, porzeczki, truskawki! :) świetny pomysł, sesja bardzo udana :) zazdroszczę, bo niesamowicie podoba mi się styl pin up.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...