poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Idealna para !?




Witajcie po weekendzie !! 

Tak szybko mi on minął : ( a miałam tyle zrobić : P Dlatego dzisiaj postanowiłam trochę nadrobić zaległości w sprzątaniu, pisaniu postów i w odwiedzaniu Waszych blogów : )

Dzisiaj przygotowałam dla Was post /  recenzję lakierów, które ostatnio Wam pokazywałam : ) A mianowicie dzisiaj pokażę Wam połączenie  Orkide JOLI ( lakier szybkoschnący ) i pięknego od VIPERA.



Wpierw nałożyłam jedną warstwę lakieru bazowego. Jednak była potrzebna druga, bo trochę prześwitywał. : )






I nadszedł czas na dekoracje....







I jak Wam widzi się efekt ?? Długo zastanawiałam się w sklepie jaką bazę wybrać do VIERA?? I zdecydowałam się na właśnie tą jasną wersję..i mam nadzieję, że dobrze wybrałam...: )

Oba bardzo szybko wyschły i nie kruszą się : ) a dekoracja nie ma zadziorków więc nie zrobimy oczka w rajstopach. Więc polecam !! ; )

A teraz zabieram się za porządki i recenzję zmywacza z gąbką : ))



Pozdrawiam ciepło !!!
Monia;*



3 komentarze:

  1. świetnie to wygląda - jak musujący napój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę gdzieś dorwać ten top z Vipery :D Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...