czwartek, 22 sierpnia 2013

Zielone jabłuszko...






Witajcie !!

 Pozdrawiam z Poznania...znowu.. oczywiście wszystkich papierów na studia nie da się załatwić jednego dnia i dlatego znów musiałam zawitać tutaj aby odebrać dyplom  : ) ( wreszcie go zobaczę  ) Szkoda, że jak większość uczelni nie mieliśmy absolutorium, bo to jednak chyba miłe wspomnienie ; )


Ostatnio zrobiło się trochę bardzo paznokciowo....nie poradzę  nic na to...jakoś mnie oczarowały letnie i wiosenne kolory paznokci...nie  mogłam się nim oprzeć. Ale obiecuję, że robię chwilową przerwę od lakierów i wracam do kosmetyków i ciuchów. ; ) A tych może w najbliższym czasie będzie więcej bo wybieram się do Szczecina...a wiadomo, że obok Galaxy i Kaskady ciężko będzie przejść obojętnie...no i we wrześniu na kilka dni zawitam do Warszawy : P

Dzisiaj przygotował dla Was bardzo ładny kolorek. Mi osobiście bardzo on przypadł do gustu. Ciekawe jak Wam się spodoba :  )


Golden Rose
Rich Color
36







Kolorek po jednej aplikacji....




I po dwóch. Jak dla mnie dwie warstwy to w sam raz, bo jedna nie pokryła wszystkiego idealnie.






OPINIA:

  • Bardzo szybko schnie !!
  • Druga warstwa bardzo ładnie błyszczy.
  • Nie odpryskuje !! ; )
  • Bardzo łatwo aplikuje się go na paznokcie
  • Kolor jest bardzo intensywny : )
  • Nie rozlewa się po paznokciu i poza paznokieć
  • Ma dość szeroki pędzelek
  • Nie potrzebuje aplikacji nabłyszczacza czy utwardzacza : )
  • A jedyny minus to to, że trzeba dwie warstwy nałożyć. Więcej wad w nim nie widzę ; )




 I jak Wam się podoba kolorek ?? ;  >




Pozdrawiam
Monia;*





5 komentarzy:

  1. Mnie osobiście nie zachwyca, ale ogólnie zieleni nie lubię na pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie myślałam że nie lubię ale zaryzykowałam: p

      Usuń
  2. A ja lubie wszytskie kolory prócz czarnego i granatowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że czarnego nigdy nie miałam na paznokciach: )

      Usuń
  3. ładny kolor, nigdy nie miałam zieleni na paznokciach ale kusi mnie limonka marizy ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...