czwartek, 17 października 2013

4in1. Czy to możliwe??






Witajcie !!

Jak Wam mijają te jesienne dni?? Mam nadzieję, że nie złapała Was jesienna depresja !!! Ja staram się jej nie poddać i robię codziennie coś dla siebie i oczywiście multiwitaminka przed wyjściem na dwór ( wszyscy kichają i kasłają).

Tak jak obiecałam ostatnio pierwszą recenzją jaką przedstawię Wam będzie o 4 in 1 od Wibo. Zakupiłam je, ponieważ sporo osób już je przetestowało i miało na jego temat przychylne opinie...więc dlaczego nie spróbować? Cena zachęcała do zakupu. Byłam ciekawa czy taki zestaw korektorów można porównać do tych z wyższej półki cenowej. Więc przejdźmy do rzeczy :

Wibo
4in1 Concealer Palette




ZAŁOŻENIA :

  • Korektor jest przeznaczony do korygowania niedoskonałości 
  • Producent zapewnia, że bardzo łatwo się go rozprowadza po twarzy
  • Dzięki niemu rozjaśnimy przebarwienia skóry
  • Ukryjemy dzięki niemy cienie pod oczami ( to mnie najbardziej interesuje ) 
  • Łatwy w użyciu
  • Wytrzyma na naszej buzi cały dzień 






Według producenta zestaw tych korektorów powinien spełnić cztery podstawowe zadania. Po pierwsze różowy korektor ma zamaskować sińce pod oczami, zielony korektor powinien zakamuflować popękane naczynka. Korektor w kolorze jasnego beżu zamaskuje drobne wypryski, natomiast w kolorze ciemnego beżu pomoże nam modelować kształt twarzy.






MOJA OPINIA:

Zakrywanie krostek:
  • Dobrze radzi sobie z przykryciem małych krosteczek
  • Kolor idealny do mojej cery
  • Nie przebija pod podkładem
  • Nie zapycha
Sińce pod oczami:
  • Niestety kolor różowy nie radzi sobie tak dobrze z cieniami.
  • Mam bardzo mocny fioletowy kolor cieni a ten korektor zamienia je w różowe..wolałabym aby zamieniał w odcień mojej skóry. Już lepiej przykrywa cienie ten jasny beż : )
 Modelowanie twarzy:
  • Tutaj duży plus za ten "korektor"
  • Mam jasną cerę, ale on idealnie do niej pasuje. Nakładam go wpierw małą ilość opuszkami palców w miejsce bronzera, gdy widzę, że jeszcze mogę poszaleć to nakładam drugą warstwę. 
  • Długo utrzymuje się na buzi
Popękane naczynka:
  • tutaj nie mogłam sprawdzić skuteczności, ponieważ nie mam na tyle popękanych naczynek






TECHNICZNE DANE :

  • Za 14 g kosmetyku zapłacimy około 12-13 zł
  • Opakowanie jest bardzo wygodne i poręczne
  • Wydobywanie kosmetyku jest bardzo proste
  • Konsystencja korektorów jest bardzo kremowa





NAJWIĘKSZY MINUS:
  • Ja potrzebuję mocniejszego krycia, moje cienie pod oczami są bardzo wymagające
 NAJWIĘKSZY PLUS:
  • Zakochałam się w korektorze ciemny beż : ) Jest bardzo przydatny przy modelowaniu twarzy !!

Ja osobiście pozostanę przy korektorze od Catrice : )

Jakie są Wasze wrażenia po stosowaniu tego korektora?? 
Miałyście okazję go wypróbować??


Pozdrawiam
Monia;*



7 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię ten jasny beż :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się fajny, ale z drugiej strony ja nie mam aż takich naczynek, moja skóa jest raczej żółtawa, więc różowy korektor też nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy to troszkę nie wypał mi się wydaje : ) jasny beż lepiej pasuje ; )

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze okazji go wypróbować...
    ale myślę, że nie używałabym wszystkich czterech,...
    \

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wszystkich nie używam. Zielony sobie spokojnie odpoczywa ; )

      Usuń
  4. raczej nie dla mnie, nie używam różowych i zielonych korektorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...