czwartek, 31 października 2013

Zima idzie !!! Jak ochronić usta?? // Moje dynie ; )




Witajcie !!

Dzisiaj post pasujący w sam raz do pogody czyli jak mamy chronić usta, gdy na dworze wieje wiatr i pogoda nie sprzyja ochronie ust. Chyba jak większość osób mam problem z ochroną ust podczas zimy, dodatkowo często zagryzam usta co raczej im nie pomaga. Dlatego bardzo się cieszę, że na spotkaniu blogerek otrzymałam małe cudeńko, które z chęcią wypróbowałam już pierwszego dnia : )  Ostatnio używałam Carmex i balsamik od Nivea....a dzisiaj przyszedł czas na Flos Lek....




FLOS LEK

Lip Care
Wazelina wersja z wanilią




O PRODUKCIE:

  • działanie ochronno - odżywczym
  • pielęgnuje i chroni usta przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych
  • wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta;
  • zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka
  • delikatnie nabłyszcza wargi
  • regularnie stosowana wyraźnie poprawia wygląd ust
  • Delikatny i przyjemny zapach







MOJA OPINIA:


+ Pozostaje na ustach dość długo
+ Bardzo przyjemny i delikatny zapach waniliowy : )
+ Nie skleja ust
+ Nie miałam nigdy wazeliny do ust, jedynie używałam Carmex i masełko od Nivea i porównując je do wazeliny..jestem bardzo na plus.
+ O wiele dłuższe nawilżenie czuję na ustach niż po masełku
+ Nie wysusza i nie podkreśla skórek
+ Niska cena i dostępność
+ Duży wybór w zapachach : )
+ Bardzo dobrze wykonany pojemniczek i łatwo go otworzyć. Kiedyś kupiłam wazelinkę, której nie mogłam wydostać z pojemnika żadnym sposobem no i wreszcie zepsułam pojemnik i musiałam wyrzucić go : (
+  Wydajny
+ Bardzo lubię na wieczór usta posmarować wazelinką..rano są nawilżone i miękkie ; )


- Dla mnie to mały minus, ponieważ nie lubię wydobywać kosmetyku palcem, nie jest to higieniczne, ale wazelina ma tyle plusów, że na ten mały minus można przymknąć oko : )




Ta wazelinka zostanie ze mną raczej do końca zimy !! Jest to małe cudeńko do którego chętnie wrócę ; )
A czego Wy używacie do pielęgnacji ust?? Może coś poza masełkami i wazeliną ?? : ))


Pozdrawiam 
Monia:*




7 komentarzy:

  1. nie miałam tej wazeliny, fajne dynie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszmarne te dynie :D w pozytywnym znaczeniu :D

    Wazelin tych nie lubię, niestety u mnie sie nie sprawdzaja mam ekstremalnie suche usta, ktore lubia w nocy pekac.. dla mnie jedynym ratunkiem jest Blistex MED.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś zwykłej witaminy A?? Dość dobrze nawilża ; )

      Usuń
  3. rewelacyjna jest ta wazelina! nawet teraz mam ją 'na sobie' - też lubię ją nałożyć na noc :)

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wykańczam już drugą wazelinkę o smaku poziomek - fajnie u mnie sprawdza się, mam ochotę też na różaną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...