niedziela, 24 listopada 2013

Rossmann ?? Mam i ja ; )



Witajcie !!

Nie będę dzisiaj oryginalna, ponieważ przygotowałam dla Was  krótki post o tym co kupiłam w szale Rossmann'owskich zakupów : P Chciałam już pójść w piątek niestety byłam od rana w drodze do rodzinnej miejscowości na kilka dni odpoczynku i jak już weszłam do domu to całkowicie zapomniałam o promocjach : ) Ale w sobotę postanowiłam to nadrobić. Na szczęście półki były jeszcze w miarę pełne i był wybór w kolorach niestety dopchać się do szaf było ciężko : ) ale coś udało mi się kupić : ) Przepraszam za jakość ale zdjęcia robiłam telefonem, ponieważ nie wzięłam ze sobą mojej lustrzanki ( dlaczego taka ciężka musi być ;P )





  • Czarna kredka Rimmel
  • Pisak czarny ScandalEyes Rimmel



  • Pachnąca Szafa- uwielbiam wersję z Limonką i granatem !!
  • Wstążka złota do prezentów




  • Puder ASTOR Anti Shine Mattitiude - zobaczymy czy zajmie się moją strefą T : )





I oczywiście lakiery !!!
  • Mój ulubieniec od Wibo
  • Landrynkowy róż od Astor - który dzisiaj zagości na moich pazurkach : )
  • I malutki Maxfactor




Tusze do rzęs:
  • Wibo XXL Volume - nigdy nie miałam tuszu od wibo a ten zainteresował mnie ; ) i cena ( 6zł ) ; P
  • Astor - mojej mamy ulubiony !!






  • Korektor Astor Lift me up - zobaczymy jak u mamy się sprawdzi : ) Ciekawa jestem : )





W Empiku natknęłam się na promocję książek. Mój wzrok przykuł poradnik " Piękny Makijaż". Zakupiłam go, ponieważ chcę zgłębiać tajniki makijażu i wreszcie zaprezentować Wam więcej make-up'ow. Jednak wchodząc na inne blogi aż czasami mi dech zapiera, gdy widzę tak idealne make-up'y..jak u profesjonalisty więc za moje się wstydzę i nigdy nie mam odwagi ich tutaj wstawić. Mam nadzieję, że już niedługo to się zmieni, bo uwielbiam eksperymentować z paletkami. Więc zabieram się do studiowania....










A jak Wasze zakupy? Udało Wam się kupić to co chciałyście? Czy nawet więcej?:P
Czy zastałyście puste półki?? : )

Pozdrawiam
Monia;**

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...