piątek, 24 stycznia 2014

Magiczna moc Nagietka !!




Witajcie !!


Przepraszam za tak długą nieobecność, ale sesja egzaminacyjna pochłonęła mnie całkowicie..mały maratonik miałam. Dopiero dzisiaj po krótkiej drzemce mam chwilkę aby dodać post. Już od dawna to planowałam ale nie miałam nawet 5 minut aby po prostu usiąść : )  Teraz dopiero kolejne zaliczenie mam w czwartek więc chwila oddechu. U Was też już egzaminy się zaczęły ??? Ja na szczęście ( w optymistycznej wersji) kończę 11 lutego : ) Dam radę !!! Dzisiaj troszkę się źle czułam...za dużo stresu...dawno sesji nie miałam...odzwyczaiłam się  : )


Dzisiaj chciałabym przybliżyć może przez niektórych niedocenianą maść nagietkową. Pewnie część z Was o niej nawet nie słyszała, ja szczerze mówiąc kilka miesięcy temu też nie zwracałam uwagi na nią, ale w związku z częstym przesuszaniem stóp i powstawaniem odcisków skusiłam się na nią po bardzo pozytywnych opiniach praktycznie 100% osób, które je używało. A jakie ma ona zastosowanie? Jak działa? Co to za maść jest?? Zapraszam do czytania...nie pożałujecie !!! : )






WSKAZANIA:

  • Trudno gojące się rany, 
  • Wybroczyny, 
  • Ropne zapalenia skóry, 
  • Urazy
  • Sińce 
  • Odmrożenia, odparzenia, oparzenia 
  • Pękające naczynka. 
  • Odleżyny
  • Owrzodzenia 
  • Na popękane dłonie, 
  • Uszkodzenia skóry pod nosem podczas kataru  ( nikt tego nie lubi : P )
  • Na spierzchnięte usta( zwłaszcza teraz w zimie )
  • Podrażnienia po depilacji





DZIAŁANIE

  • Pielęgnuje, ujędrnia i regeneruje suchą skórę. 
  • Polecana do pielęgnacji skóry podrażnionej, przesuszonej, łuszczącej się i spierzchniętej
  • Przyśpiesza regenerację naskórka
  • Stosowany w postaci naparu odznacza się działaniem przeciwskurczowym, łagodzi PMS.
  • Wspomaga leczenie chorób kobiecych - stosowany do podmywań pomaga dbać o prawidłową higienę intymną, likwiduje upławy, świąd i podrażnienia.
  • Jest skuteczny w walce z niemalże wszystkimi  niedoskonałościami skóry- zaskórniki, trądzik, łuszczenie się skóry oraz rozstępy

Jako, że u niektórych osób nagietek może wywołać alergiczną reakcję skóry, przed zastosowaniem warto przetestować gotowy produkt np. za uchem.

Dawkowanie:  

Zewnętrznie. Jeżeli lekarz nie zaleci inaczej, maścią należy smarować miejsca chorobowo zmienione 1-2 razy dziennie, w razie potrzeby częściej. 





SKŁAD:


Olea Europea(olive) Oil Calendula Officinalis Flower Extract, Theobrome Cacoa Seed Butter, Lanolin, Cera alba, Jojoba Seed Oil, Cetyl palmitate, Butyrospermum Parkii Fruit Shea (Karite) Butter, Tocopheryl Aceatate, Perfum



MOJA OPINIA:



Moje wrażenia po zastosowaniu tej maści są bardzo pozytywne, nie sądziłam, że takie małe coś potrafi tyle zdziałać i mieć duży wpływ na naszą skórę. Jej konsystencja trochę przypomina wazelinę do ust. A jak  i na co go wypróbowałam?

USTA

Oczywiście wykorzystałam go na ustach, gdzie sprawdził się znakomicie !! Po nałożeniu niewielkiej ilości na moje suche usta od zimna i wiatru w mgnieniu oka zamienił je w aksamitne usteczka  : ) co bardzo mi się spodobało. Stosuję go rano i wieczorem, na noc nakładam trochę grubszą warstwę, dzięki czemu usta są nawilżone, gładkie i odżywione !!  Ostatnio były ogromne mrozy w Poznaniu..nakładałam go przed i po wyjściu i mróz ich nie tknął : P

Na ustach spisał się na 5 +

PIĘTY


Mój problem to odciski po dość długim noszeniu kozaków na korku..niestety moje stópki trochę ucierpiały. Maść nagietkową stosowałam jako nawilżenie, jednak zanim nią wysmarowałam stopy wpierw wymoczyłam je w wodzie i zrobiłam delikatny peeling pumeksem. Świetnie sprawdza się jako zamiennik balsamu do stóp, jednak tutaj warstwa maści musi być troszkę większa i kilku minut na wchłonięcie potrzebujemy :) Przy małych odciskach i suchości pięt bardzo dobrze się sprawdzi jako szybki ratunek....jednak należy pamiętać też o moczeniu nóg i pumeksie. !!

Tutaj za te długie wchłanianie dostanie 4 !!

PO GOLENIU NÓG


Mam bardzo wrażliwą skórę na nogach i nawet po zastosowaniu kremu do depilacji do wrażliwej a nawet bardzo wrażliwej skóry zdarza się, że mam małe krostki. Jak tylko się pojawiają szybko maścią nagietkową smaruję miejsca z krostkami. Ładnie nawilża i sprawia, że krostki znikają. Jako nawilżenie do rąk maść nagietkowa spisze się równie dobrze : )

SIŃCE


Po pierwsze nie zawsze dużo znaczy lepiej ! Przy nakładaniu maści pod oczy należy być bardzo oszczędnym, ponieważ nie chcemy obciążać delikatnej skórki pod oczami. Polecam aby nakładać go na noc, ponieważ nasza skóra będzie się błyszczeć przez dłuższy czas, jednak po kilku minutach po nałożeniu mogłam już nałożyć korektor pod oczy i nie spływał, ale lepszy efekt na pewno uzyskamy nie nakładając nic na tą maść i dać jej działać. Zmniejsza minimalnie widoczność cieni pod oczami jednak musimy być systematyczni i cierpliwi, ponieważ po 2 -3 razach efektu nie zobaczymy ; ) Ja wciąż czekam na pełen efekt !!


CERA


Czasami przed okresem zdarza się, że na twarzy wyskoczą mi małe niespodzianki, które jak najszybciej smaruję odpowiednim kremem/ żelem w zależności od typu niespodzianki. Gdy ładnie zmiana jest wysuszona dobrze by było sprawić jak najszybciej aby zniknęła i tutaj wkracza maść nagietkowa, która przyśpiesza gojenie ranki i ładnie ją nawilża. Cichy, mały pomocnik. Idealnie sprawdza się też do suchych skórek, które zdarzają mi się koło brwi. Smaruję to miejsce wieczorkiem a rana po skorkach nie ma śladu. Przy takiej pogodzie jaka teraz jest na dworze często mam katar a to się wiąże z częstym wydmuchiwaniem nosa. Przy częstych tarciach nos jest podrażniony i skóra robi się sucha i tutaj też może wkroczyć maść nagietkowa..wystarczy po każdym wydmuchaniu nosa nałożyć cienką warstwę i czekać : )






MINUSY

Ja znalazłam jeden minus a mianowicie forma maści. Jest ona w prostym białym pudełeczku a jej zawartość musimy wyciągać palcem co jest troszkę nie higieniczne, ale na ten minus mogę przymknąć oko, ponieważ swoimi plusami podbiła moje serducho !!



Może wypróbowałyście już tą maść??
Jakie inne zastosowania dla niej znalazłyście??
Może znacie inne niedocenione maści??



Może Wy macie maść / krem apteczny, który może nie jest tak sławny jak kremy Nivea a działa cuda??


Pozdrawiam
Monia:*

 

1 komentarz:

  1. Ja jeszcze nie testowałam, ale Twój wpis bardzo mnie do tego zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...