czwartek, 27 lutego 2014

Perełka na paznokciach !!??





Witajcie !!!

Mamy piękną wiosnę za oknem !! Aż nie chce się siedzieć w domu : ) Tyle planów, pomysłów i rzeczy do zrobienia : ) Dla odrobiny ruchu poszłam z dziewczynami na siatkówkę : ) Ojj jak dawno nie grałam !! Chyba już 4 lata minęły...już zapomniałam jak gra w siatę może boleć jak dawno się nie grało  :P Nie lubię jak na rękach małe siniaczki się robią :P

Na dzisiaj przygotowałam dla Was post lakierowy : ) Ostatnio coś często się pojawiają, ponieważ dostałam kilka niedawno a kilka kupiłam...i chcę się z Wami podzielić opinią o nich. Dzisiaj pokażę Wam lakier firmy  MANHATTAN jest to chyba mój pierwszy lakier od nich. Kolor numer 11N Lotus Effect perłowy : )






O LAKIERZE :



"Lakier do paznokci Lotus Effect 
  • ekstremalnie trwałe, 
  • intensywne kolory. 
  • Wzmacnia paznokcie dzięki ekstraktowi lotosu i roztacza trwały połysk koloru."





MOJA OPINIA:


+ Jest bardzo trwały..mam go na paznokciach prawie tydzień i tylko mini odprysk
+ Nie rozlewa się
+ Połysk pozostaje do końca
+ Kolor perłowy ładnie wygląda na pazurkach
+ Bardzo dostępny
+ szybko schnie
+ Jedna warstwa jest ok, ale dwie dają cudny efekt
+ pędzelek jest odpowiedniej

- po pierwszej warstwie wydaje się, że lakier pozostawia smugi, jednak zanikają one powoli a druga warstwa jest  już idealna
- szybko schnie, ale przez kilka minut po wyschnięciu jest jeszcze trochę miękki i trzeba uważać : )
- Cena to 15 zł czasami można znaleźć taniej








Pozdrawiam !! i życzę wielu pączków w ten dzień !!
U mnie z cukierni wszystkie już wykupione : P

Monia*

3 komentarze:

  1. efektu wow nie ma ;) Nie przepadam za takimi odcieniami , taka perełka , to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś perłowe wykończenie rzadko do mnie przemawia, na białym niestety nie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...