piątek, 14 lutego 2014

Urodzinowy Mobile Mix + Walentynkowe fryzury !!




 Witajcie !!

Wczoraj za wcześnie pochwaliłam pogodę chyba : ) bo dzisiaj jak na złość u mnie leje, ale i tak humor mam bardzo dobry, ponieważ dzisiaj z rodzinką obchodzimy moje urodziny...w małym gronie, ale i tak będzie przyjemnie i zabawnie.

Przygotowałam dla Was dwa posty w jednym...muszę trochę nadrobić, ponieważ ostatnio mało postów dodawałam. Na początku chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć związanych z urodzinami. Najbardziej podoba mi się torcik, jest uroczy i trochę w walentynkowym stylu : ) Miłego oglądania !! : )..jutro też do fryzjera idę...może czas na zmianę fryzury?? : )















Walentynki


A w związku z tym, że dzisiaj są Walentynki zapewne wiele dziewczyn ma problem z fryzurą. Nigdy nie mogę się na coś zdecydować...i zazwyczaj zostaje mi kilka minut na wykonanie fryzury. Dlatego chciałabym Wam pokazać dwie fryzury, których wykonanie zajęło mi 5 minut. A poniżej znalazłam jeszcze kilka inspiracji na ten Walentynkowy dzień, które wydaje mi się, że są bardzo ładne i dość łatwe w wykonaniu : )








Życzę Wam w ten dzień duuużo miłości i uśmiechu na twarzy!!!
Monia:** <33



4 komentarze:

  1. Świetnie fryzury :) Piękny torcik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurki pierwsza klasa;) Dobrze zrobione. Ktoś z was myślał o własnym salonie fryzjerskim? Odpowiednie wyposażenie salonu fryzjerskiego to oczywiscie podstawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...