czwartek, 13 lutego 2014

Walentynkowe piaski < 3





Witajcie !!

Czy u Was dzisiejszy dzień był tak bardzo słoneczny i ciepły??  Czyżby wiosna nadchodziła?? Nawet gęsi dzisiaj widziałam jak wracały w kluczu....troszkę chyba za wcześnie?? : ) Bardzo się cieszę, że już za dwa dni spotkam się znowu z blogerkami z Gorzowa, poznam też nowe dziewczyny...będzie to miły weekend : ) Zaczęłam też ferie, ponieważ sesja w 99,99% zaliczona i mogłam wreszcie do domku wrócić :) A jak Wasza sesja???


Dzisiaj przygotowałam dla Was post z lakierem idealnym na walentynki !! Które są już jutro !! Jak spędzacie ten dzień? Czy jest to dla Was dzień jak co dzień czy może macie jakieś wyjątkowe plany?? : )



Wibo
Wow Glamour Sand
Efekt brokatowego piasku




O LAKIERZE :


"Efekt brokatowego piasku. WOW Glamour Sand dzięki błyszczącym drobinkom brokatu, po wyschnięciu nadaje niezwykle modny efekt piaskowej struktury. Kolory kolekcji nawiązują do błyszczących trendów tej jesieni.

Dostępny w czterech różnych kolorach."



 




MOJA OPINIA:


+ Lakier schnie bardzo szybko
+ Zanim zaschnie jest gładki i bardzo błyszczący, ślicznie się mieni
+ Lakier lekko się mieni w świetle, ale nadal pozostaje matowy
+ Pędzelek bardzo dobrze rozprowadza lakier
+ Nie rozpływa się
+ Kupiłam go za 7 zł i ta cena wydaje mi się ok
+ Tutaj macie opinie innego piasku, wibo wygrał : )

- Nie zauważyłam : )









INNE KOLORKI Z SERII:


Lubicie piaski?? Czy stawiacie na klasyczne lakiery?


Pozdrawiam
Monia:**


7 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...