czwartek, 13 marca 2014

Nawilżamy usta pomadką od Joko !!!



Witajcie !!!


Cieszę się, że za oknem piękna wiosna !! Dzięki temu byłam z koleżanką na małej sesji zdjęciowej i na koniec wpisu dodam jedno zdjęcie, ponieważ muszę je jeszcze obrobić : ) Dzisiaj zaczął mi się weekend....uwielbiam czasami mój plan!! A jutro idę na urodziny koleżanki...nie mogę się doczekać, ponieważ będzie dużo czasu aby pogadać i pośmiać się : ) no i troszkę zapomnieć o studiach....ale o blogu nie zapomniałam i przygotowałam dla Was post - recenzję pomadki....jest to chyba pierwsza recenzja pomadki na moim blogu o ile dobrze pamiętam : ) Moje usta nie są fotogeniczne  : P

Pomadkę JOKO otrzymałam na niedawny Spotkaniu Blogerek w Gorzowie : )...kolorek w pierwszej chwili wydawał mi się dość ciemny i dziwny....a jak się sprawdził w rzeczywistości???? Zapraszam !!! ;*




JOKO lipstick

J62 Pearl shea butter








O PRODUKCIE:



Jest to pomadka z kompleksem nawilżającym a mianowicie zawiera masło shea, które ma sprawić aby nasze usta wyglądały na nawilżone i zdrowe.

  • Shea butter
  • witamina A, E i F


  • Pomadka do ust o aksamitnej strukturze zapewni Twoim ustom soczysty efekt i świeży kolor.
  • Pozwoli nawet suchym i spierzchniętym ustom odczuć nawilżenie i wygładzenie. 
  • Zawiera  kompozycję wosków, olejków i substancji nawilżających pozwalających równomiernie rozprowadzić kolor

DOSTĘPNE KOLORY :










MOJA OPINIA:



+ Kolor jest całkowicie inny niż zazwyczaj kupuje i muszę przyznać, że spodobał mi się
+ Opakowanie jest bardzo eleganckie i wytrzymałe
+ Duży plus za nawilżenie i to bardzo dobre
+ Nie podkreśla suchych skórek
+ Gama kolorystyczna jest spora i każdy znajdzie kolorek dla siebie ( J69 mnie ciekawi : )
+ Łatwo się ją rozprowadza...czasami palcem wklepuję pomadkę aby jeszcze lepszy efekt uzyskać
+ Przez cały czas mam uczucie nawilżenia i miękkości ust

- minusem jest słaba trwałość...nie jest ona bardzo trwała...przeciętna....tak z 2-3 godzinki bez poprawki wytrzyma...zależy czy będziemy jeść lub pić




Niby trwałość pomadki to ważna rzecz...lecz mogę przymknąć na to oko, ponieważ plusów ma sporo i ważne, że dobrze nawilża : ) Muszę zainwestować w kredkę do ust ; P





A jak u Was sprawdziła się ta pomadka??
Może miałyście pomadkę od Joko innej serii i polecacie ???

Pozdrawiam
Monia:**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...