sobota, 29 marca 2014

Płyny micelarne podbijają moje serce !! L'oreal Ideal Soft !!




Witajcie !!

Przepraszam za nieobecność, ale jest tak piękna pogoda i w domu nie usiedzę...każdą chwilę spędzam na dworze : ) Dzisiaj jadę do babci, ponieważ ogródkiem muszę się zająć..czas najwyższy...bo tyle pięknych kwiatków mam do posiania i posadzenia. A Wy już ogródkiem się zajęłyście?? Mnie to bardzo odpręża i sprawia, że zapominam o problemach i całym świecie : )

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję płynu micelarnego..jest to drugi taki produkt, który mogłam przetestować. Tak jak kiedyś pisałam rok temu jeszcze nie byłam przekonana do tego typu produktów...ale ostatnio zakochałam się w nich. A czy ten od L'oreal Ideal Soft podbił moje serce???






O PRODUKCIE :


"Oczyszczający Płyn Micelarny Ideal Soft to minimalistyczna, hipoalergiczna formuła, zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu, bez konieczności spłukiwania i pocierania, `Technologia łagodności` „łagodzi” suchą skórę, przywraca jej optymalny komfort i miękkość.

Płyn micelarny szybko usuwa makijaż, działając jak oczyszczający magnes na powierzchni skóry. Usuwa nadmiar sebum i zanieczyszczenia, nie roznosząc ich po twarzy. Skóra jest gładka, odświeżona i stonizowana.



  • Nie zawiera alkoholu. 
  • Bezzapachowy. 
  • Hipoalergiczny. 
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej. "







SKŁAD:



Skład: Aqua (Water), Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Polyaminopropyl Biguanide.


 




CENA:


Ja kupiłam ten płyn w promocyjnej cenie 12 zł a jego regularna cena wynosi 15-17 zł / 200ml






OPINIA :

Na wizażu ma dość wysoką ocenę, bo aż 4,35 / 5. Wcześniej używałam innego płynu micelarnego, który dość wysoko oceniłam, ale postanowiłam sprawdzić jeszcze ten od L'oreal. Skusiło mnie to, że jest to produkt do skóry wrażliwej....no i cena oczywiście przystępna...a co z działaniem?? Zapraszam do oceny...

plusy:

+ Nie uczula !!
+ Nie podrażnia ani skóry ani oka !!
+ Nie wysusza skóry
+ Cena jest bardzo przystępna
+ Duży plus za dostępność produktu
+ Jest dość wydajny, jeżeli jesteśmy uważni ( więcej w minusach będzie )
+ Bez zapachu....nie przepadam za perfumowanymi kosmetykami do twarzy : )
+ Usuwa make- up dość sprawnie nie ściągając skóry

minusy:

 - Ja znalazłam jeden minus a mianowicie dozownik a raczej dziureczka : ) Przy lekkim przechyleniu wylewa się sporo płynu...dlatego trzeba wylewać płyn bezpośrednio na wacik...chyba że chcemy 1/4 buteleczki wylać do zlewu...tak jak ja ; P









CZAS NA TEST



 Do testu użyłam od lewej : cień z paletki Sleek, eyeliner, korektor Catrice i pomadkę w płynie od Paese. Zmyłam wacikiem tylko od połowy aby pokazać różnicę. Najgorzej płyn poradził sobie z eyelinerem aby całkowicie go zmyć kilka razy trzeba przetrzeć wacikiem : ) Ogólnie spisuje się na 5+ : )



Jaki jest Wasz ulubiony micel??



Pozdrawiam i lecę na ogródek !!!
Monia;**



9 komentarzy:

  1. Niestety nie mam ogródka :p
    Jak na razie używam płynu z Garniera i jestem zadowolona, ale jak się skończy to na pewno sięgnę po L'Oreal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna na Garnier się czaję może niedługo się skuszę:-)

      Usuń
  2. nie miałam go jeszcze ;)
    teraz używam zamiennie Bioderma Sensibio z Tołpą, oba lubię bo sa delikatne dla skóry a bezlitosne dla kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie delikatne muszę,bo moja skóra strasznie wybredna jest:-)

      Usuń
  3. Czytałam różne recenzje o tym produkcie na kilku różnych blogach - wszystkie pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie sporo dobrego czytałam o tym micelku:-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...