czwartek, 29 maja 2014

Candy Shop od Wibo





Witajcie !!

Za oknem szaro a ja przychodzę z kolorowym postem : ) Nie można poddawać się tej jesiennej pogodzie. Kilka dni temu wpadł w moje ręce w Rossmannie lakier od wibo z serii Candy Shop, która prezentowała się bardzo dobrze. Jednak chwyciłam go w biegu ( patrzyłam tylko na kolor ) i dopiero w mieszkaniu zobaczyłam, że jest to piasek...sama byłam ciekawa jak tak śliczny cukierkowy kolor będzie się prezentował na paznokciach....Wy też? to zapraszam do czytania i oglądania : )







OD WIBO:



Lakier do paznokci Candy Shop po nałożeniu i wyschnięciu tworzy na płytce paznokcia bardzo modną, piaskową fakturę. Specjalnie dobrane kolory czteroosobowej kolekcji tworzą słodki i cukierkowy obraz na paznokciu zgodnie z najnowszymi trendami!Formuła lakierów szybko schnie, idealnie kryje, długo utrzymuje się na paznokciach.








MOJA OPINIA:

+ Kolorek jest cudny !! Uważam, że bez tej piaskowej struktury byłby o wiele lepszy
+ Bardzo szybko schnie
+ Cena lakierów Wibo jest dość niska
+ Znajdziemy go w większości drogerii
+ Na paznokciach utrzymuje się dość długo 

- Może to kwestia gustu ale ta wersja pisakowego lakieru mi nie odpowiada, jest dość sztuczna
- Pierwsza warstwa dobrze nie pokryje paznokcia
- Lakier bardzo szybko schnie..aż za szybko bo ciężko się go rozprowadza po paznokciu a co za tym idzie ciężko jest wyczyścić jego nadmiar


Chyba muszę nabrać większej wprawy w rozprowadzaniu tego lakieru : ) Bo w kolorze się zakochałam : )







Ale nie kupiłam tylko jednego lakieru !! W oko wpadł mi jeszcze jeden śliczny zielony z serii Celebrity Nails....a o nim już niedługo : P




Pozdrawiam i zapraszam na INSTAGRAM

Monia:**


9 komentarzy:

  1. Kolor lakieru śliczny, ale faktycznie wygląda dosyć sztucznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie to, że to piasek to pewnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie !!
      Jutro wyruszam na poszukiwania takiego koloru lakieru ale normalnego : )

      Usuń
  3. A mi się podoba piaskowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piaskowego lakieru jeszcze nie miałam :( A kolor jest zabójczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor ;) Pokazuj ten zielony bo świetnie się prezentuje w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już na pazurkach od pewnego czasu : P
      Rano fotki zrobię : )

      Usuń
  6. bardzo ładny kolorek ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...