piątek, 23 maja 2014

Idealny sposób na idealne stopy !!!






Witajcie!!

Za oknami istne lato prosto z Ibizy, chyba jeszcze nie przyzwyczaiłam się do takich temperatur, bo po kilku minutach na dworze mam dość;)opalać się też nie dałam rady...a jak Wy znosicie takie upały? Ja wracając do domu pociągiem zostałam poinformowana że klima nie działa za to ogrzewanie chodzi!!! Nie muszę pisać chyba jaka atmosfera i temperatura panowała;)


A post dzisiejszy idealnie wpisuje się w klimat przygotowań do lata/wwiosy a mianowicie po zimie i noszeniu innego zimowego obuwia czas przerzucić się na sandałki / japonki / szpileczki. Wiadomo,że stopa musi przyzwyczaić się do innego obuwia i do innej pogody. Dlatego już czas najwyższy zadbać o stopy a zwłaszcza pięty. Moja mama odkryła niedawno ciekwe akcesoria do pielęgnaci stóp, zaskoczona jego działaniem sama zakupiłam sobie jeden....a o czym piszę? Zapraszam do czytania ;)



Tarka do pięt z pumeksem 2in1








SPOSÓB UŻYCIA:



1. Użycie tarki

Ważne jest używanie tarki na sucho !!! Kiedyś przerażało mnie słowo tarka, ponieważ miałam przed oczami widok zwykłej tarki. Myślałam, że jest to bolesne i związane jest ze zdzieraniem naskórka....a tutaj taka miła niespodzianka ; )

Tarka bardzo ładnie usuwa naskórek pozostawiając biały pył. Bardzo szybko radzi sobie z odciskami, zgrubieniami i popękaną skórą na piętach. Już po kilku energicznych przejechaniach skóra staje się miękka w dotyku !!

Nie mogłam uwieżyć, że jest to takie proste i bezbolesne ; )




2. Czas na pumeks 

Pumeks moczymy w wodzie i mokrym pumeksem trzemy po piętach, zgrubieniach i miejscach, które chcemy zmiękczyć. Bardzo delikatnie i przyjemnie się nim pracuje. Idealnie uzupełnia działanie tarki.




3. Nawilżenie

Nie wolno zapomnieć o nawilżeniu !! Ja używam kremu do stóp od Green Pharmacy, o którym kiedyś już pisałam. Ma świetne właściwości zmiękczające i nawilżające, idealnie sprawdzi się po takim piłowaniu : )

Początkowo zabieg powtarzałam co drugi dzień, później już tylko wtedy, gdy zauważyłam, że moje stopy potrzebują więcej uwagi : ) Efekt jest na prawdę świetny a stopy gładkie !! Teraz tylko jakiś ładny lakier na pazurki u stóp i ruszam na zakupy w poszukiwaniu sandałków : )






MOJA OPINIA:

+ Efekt mnie zaskoczył !!
+ Stopy są gładkie
+ Pozbyłam się pękających pięt ( ale nie mogę zapominać o systematycznym nawilżaniu kremem )
+ Uchwyt jest bardzo wygodny i pozwala na sprawne tarkowanie : )
+ Połączenie pumeksu z tarką jest świetne !! No i zaoszczędam miejsce  w szufladzie ; )
+ Cena 11,99 zł to duży plus !!
+ Dostępny w Rossmann ( więc praktycznie w każdym mieście )

-  Czyszczenie tarki szczoteczką, aby dokładnie pozbyć się martwego naskórka!! Należy o tym pamiętać jeżeli chcemy aby nam posłużyła trochę czasu : )

Nie mam dużych problemów z piętami...delikatnie przesuszone i popękane...poniżej możecie zobaczyć efekt przed i po. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia odrazu po zimie.







A Wy jakie macie pomysły na pielęgnację pięt??  Czego używacie do ich nawilżenia??


Zapraszam też na mój Instagram !! Będziecie na bieżąco ze wszystkim : ) no i wrzucam tam Strój dnia ; )


Pozdrawiam
Monia:**



1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...