niedziela, 18 maja 2014

Magic Tangle Teezer !!




Witajcie !!

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję małego z pozoru niewinnego gadżetu : ) a mianowicie jak widać na zdjęciach post będzie o szczotce Tangle Teezer wersja Compact. Ta szczotka chodziła za mną od dłuższego czasu...a pozytywne recenzje tylko nakręcały mnie : ) Na szczęście na Targach BeautyVision pojawiła się ta firma i mogłam z bliska przyjrzeć się temu gadżetowi...no i wpadł w moje ręce : ) Po intensywnym, codziennym użytkowaniu przyszedł czas na podzielenie się moją opinią....Zapraszam !! ;*






O PRODUKCIE:

"Prawdziwa rewolucja w rozczesywaniu włosów!
Tangle Teezer rozczesuje włosy bezboleśnie i szybko,
pozwala uzyskać niezwykły efekt w ciągu pół minuty!"





OD PRODUCENTA:

  • szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.
  • dostosowuje się do włosów, 
  • nie ciągnie splątanych kosmyków, 
  • czesze delikatnie i cicho 
 EFEKT??
  • zapewnia gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. 
  • Codzienne szczotkowanie włosów wpływa na zwiększenie ich połysku! 




 



MOJA OPINIA:

+ Określiłabym ją słowami MAGICZNA SZCZOTKA. Po pierwszym ruchu widać różnicę !!
+ Włosy są gładkie i miękkie jak jedwab
+ Lśnią przez prawie cały dzień
+ Radzi sobie w kilka sekund z kołtunami
+ Nie ciągnie ani nie niszczy włosów
+ Wersja którą mam czyli Compact ma dodatkowo zabezpieczenie w postaci podstawki, dzięki której włosie nie powygina się !!
+ Idealna do torebki : )
+ Kształt idealny do ręki !!
+ Duży plus za wybór wzorów i kolorów!!
+ Koleżanka stwierdziła, że moje włosy rozjaśniały i stały się zdrowsze
+ Moja sceptyczna koleżanka podeszła z dystansem do niej ale już po kilku ruchach jej ciężkie, pokręcone włosy wyprostowały się i stały się delikatne w dotyku i gładkie. Określiła to tak " ale o co chodzi? Jak ona to robi? przecież to tylko trochę plastiku?  Magia !!"


- Minusem może być cena, ponieważ na stronie PRODUCENTA kosztuje 65 zł ja jednak kupiłam ją o połowę taniej na Targach Beauty Vision :) 





A Wy miałyście okazję ją wypróbować? I jak wrażenia?
Jeżeli nie testowałyście....to polecam !!!!


Pozdrawiam
Monia:**




7 komentarzy:

  1. Marzy mi się ona Ale trochę droga jak na szczotke...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te szczotki :) Kompaktową mam złotą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a się ciągle zastanawiam, jak to może być takie genialne..? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam ; ) Taka prosta konstrukcja a takie cuda : P

      Usuń
  4. ta szczotka marzy mi się od bardzo dawna...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kiedy ją mam nie wyobrażam sobie rozczesywania swoich włosów niczym innym, po prostu ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...