wtorek, 29 lipca 2014

Birkenstock !!




Witajcie !!

Dzisiaj na stronie portalu Uroda i Zdrowie pojawił się mój nowy wpis. Rozkręciłam się trochę ; ) Zaciekawił mnie temat sandałów Birkenstock a raczej ich fenomen za granicą. Większość ludzi uważa je za coś brzydkiego a jednak na pokazach mody i na ulicach Hollywood zrobiły furorę. Projektanci łączą je z eleganckimi sukienkami, ale też z codziennym ubiorem.

Zapraszam TUTAJ na cały artykuł !! : )



Co Wy o nich myślicie?? Podobają Wam się?

Pozdrawiam
Monia:*

4 komentarze:

  1. nie przemawiają do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiele osób tak ma ; ) W moim stylu też nie są : )
      Ciekawi mnie skąd ten szał na zachodzie ; P

      Usuń
  2. Zupełnie mi się nie podobają. Może dla osób z problematycznymi stopami ich wkładki i budowa będą odpowiednie-wtedy ok.Ale sam wygląd zdecydowanie nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by popracować nad ich wizualnymi walorami : P

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...