piątek, 25 lipca 2014

Blue Sky czyli Astor Quick'n go !



Witajcie !!


Wreszcie odzyskałam  pieniądza za niezrealizowany kurs !! A już straciłam nadzieję ;) Na szczęście znalazłam bardziej profesjonalną firmę i już 1 sierpnia jadę na kurs wizażu !! Doczekać się nie mogę, jestem bardzo podekscytowana : ) W te wakacje postanowiłam rozwijać się i na koniec stwierdzić, że nie marnowałam trzech miesięcy. W związku z tym, że piszę teraz do działu MODA na portalu Uroda i Zdrowie postanowiłam trochę zgłębić historię mody i zakupiłam książkę od której nie mogę się teraz oderwać : P Więc lecę do czytania a Was zapraszam na recenzję lakieru Astor Quick'n Go !!







O LAKIERZE :

"Szybkoschnący lakier do paznokci - 1 pociągnięcie pędzelkiem, 1 warstwa i 1 sekunda na aplikację! Szybkoschnąca formuła lakieru wraz z gęstym pigmentem gwarantuje wspaniały kolor oraz połysk i to wszystko już przy jednej warstwie lakieru.
 
Wysycha i lśni w mniej niż 1 sekundę. Podwójny pędzelek został specjalnie zaprojektowany aby pokryć paznokcia za jednym pociągnięciem. "









Super Finish marki Pierre René







O PRODUKCIE : 

" Super Finish marki Pierre René. 3-fazowy preparat do manicure.
  • Przyspiesza wysychanie kolorowej emalii. 
  • Pozostawia na paznokciach nabłyszczającą warstwę, która zapobiega uszkodzeniom manicure oraz utratą pigmentów. 
  • Preparat zapewnia długotrwałe nawilżenie skóry, dzięki zawartości kwasów Omega 3 i 6, 
  • Zapewnia eleganckie wykończenie manicure. 
  • Płyn został umieszczony w poręcznym flakonie, wyposażonym w pipetę. "





MOJA OPINIA O LAKIERZE :


+ Kolor świetnie kontrastuje z opaloną skórą
+ Lakier możemy dostać w prawie każdej drogerii
+ Cena 12 zł nie jest jeszcze za wysoka ( otrzymałam go za 1 gr w Super-Pharm )
+ Nie odpryskuje
+ Dwie warstwy pokryją idealnie płytkę paznokcia
+ Pierwsza warstwa schnie dość szybko

- Pędzelek jest dla mnie minusem, ponieważ jest dość duży i ciężko nim pomalować obrzeża paznokcia
- Pierwsza warstwa pozostawia smugi, na szczęście druga to niweluje
- Druga warstwa schnie trochę dłużej i musiałam użyć przyśpieszacza




MOJA OPINIA O  SUPER FINISH

+ Przyśpiesza wysychanie
+ Bardzo łatwo się go rozprowadza załączonym aplikatorem
+ Po chwili widać, że odżywia skórki, są natłuszczone ( dlatego najlepiej po 1-2 minutkach przemyć ręce )
+ Cena około 10 zł jest przyzwoita
+ Dostępny jest w niektórych drogeriach oraz przez internet
+ Nadaje lakierowi ładny połysk














Lubicie lakiery firmy Astor?? Jakiego przyśpieszacza / utwardzacza używacie?? Macie swoje sprawdzone??

Gdzie można kupić dobre stempelki do wzorków?????

Pozdrawiam
Monia:*


ZAPRASZAM!!  MÓJ NOWY ARTYKUŁ !!






10 komentarzy:

  1. Smutny niebieski :) Mam podobnych, choć ciut ciemniejszy odcień w Wibo :)
    Jeśli chodzi o wysuszać to Poshe ewentualnie Seche Vite. Nic lepszego nie znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi: P to akurat na dzisiejszy deszczowy i ponury dzień : P
      Poszukam o nich trochę inf w necie : ) Dzięki : )

      Usuń
  2. Podoba mi sie ten kolorek, mam szary lakier z Astora i niestety ma dziwny pędzelek ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też jest trochę dziwny...za duży dla mnie : ) ciężko nim przy skórkach manewrować : )

      Usuń
  3. Zaintrygował mnie produkt z Pierre Rene

    OdpowiedzUsuń
  4. ten super finish chętnie bym wypróbowała ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurs wizażu - świetna sprawa! :)
    Piękny kolorek lakieru ;)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...