poniedziałek, 7 lipca 2014

Eucerin- nie oceniaj mleczka po zapachu !!



Witajcie !!

Wczoraj pierwszy raz w tym roku byłam nad jeziorkiem...oj brakowało mi tego. Pogoda dopisała więc trochę opalenizny przybyło i woda ciepła była : ) A jak w te uaplne i te mniej upalne dni dbać o Naszą skórę?? Aby nie była przesuszona? Ja znalazłam swój sposób : ) Mam skórę bardzo suchą, czasami zapalenie mieszków mam a jak z nimi walczę? Kiedyś będąc w fabryce Nivea otrzymałam balsam Eucerin 10 % Urea..przeleżał u mnie troszkę a później  po wizycie u dermatologa, który opowiedział mi trochę o właściwościach tego balsamu postanowiłam go wypróbować...miałam już dość małych kropek na ramionach i suchej skóry....a jak się on sprawdził??? Zapraszam do czytania ~!!! : *


Eucerin
Mleczko do ciała 10 % UREA






OD PRODUCENTA:

" Idealne do codziennej pielęgnacji skory bardzo suchej, swędzącej i łuszczącej się. Wskazane jako pielęgnacja wspomagająca leczenie m.in. atopowego zapalenia skory oraz rybiej łuski. Odpowiednie do codziennej pielęgnacji skóry zrogowaciałej - także dla diabetyków. Nie zawiera substancji zapachowych ani barwników. 

Rezultat: 
  • skóra jest dobrze nawilżona, 
  • staje się gładka i elastyczna. 
  • Dzięki przyspieszeniu eksfoliacji przywrócone zostaje uczucie komfortu skory. 
  • Uczucie swędzenia zostaje uśmierzone.
Badania kliniczne, przeprowadzone na grupie 30 pacjentów, potwierdzają wyraźną poprawę stanu skóry już po 2 tygodni stosowania mleczka."











SKŁAD:

Aqua, Urea, Sodium Lactate, Paraffinum Liquidum, Octyldodecanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Glycerin, PEG-7 Hydrogenated Castor Oil, Benzyl Alcohol, Methoxy PEG-22/Dodecyl Glycol Copolymer, PEG-45/Dodecyl Glycol Copolymer, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Lactic Acid, Ozokerite, PEG-2 Hydrogenated Castor Oil, Sorbitan Isostearate, Hydrogenated Castor Oil.













CENA:

Około 60 zł /250 ml
Jednak w Super-Pharm często jest na nie promocją ( nawet do -50% )











OPINIA:

+ nawilża skórę na bardzo długo, 
+ skóra jest sprężysta
+ Pozostawia skórę delikatną w dotyku
+ Jeżeli bardzo dobrze rozmasujemy to balsam szybko się wchłonie
+Mam skórę bardzo suchą a po nałożeni balsamu bardzo szybko zmienia ją w nawilżoną
+ Mam też problem z zapaleniem mieszków włosowych i tutaj Eucerin spisuje się na medal bo po dłuższym stosowaniu praktycznie problem zniknął w 60-70 %
+ Jestem bardzo wrażliwa i na szczęście nie podrażnia mnie !!


- Minusem jest oczywiście cena, ale jak przekonała się moja mama i ja warto wydać na niego tyle. Ale na szczęście w Super-Pharm są spore promocje na balsam ( do -50% i wtedy kilka kupujemy )
- Zapach na początku może przeszkadzać w końcu to balsam z mocznikiem : )





Miałyście go?? Co jeszcze stosujecie aby nawilżyć swoją skórę?? Macie inne balsamy / mleczka na lato??



Pozdrawiam
Monia:*

Zapraszam na INSTAGRAM !!!


6 komentarzy:

  1. Lubię produkty eucerin ! I lubię te duże promocje w SP :D Tego mleczka jeszcze nie miałam ale chętnie bym wypróbowała ! Czekam na promocje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie była promocja :-) jak zobacze, że znowu jest to dam znać:-)

      Usuń
  2. Eucerin ma bardzo fajne produkty :) Używam właśnie miniaturki tego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zadowolona? : ) Po miniaturce pewnie ciężko stwierdzić : )?

      Usuń
  3. Moja skóra na szczęście nie jest zbyt wymagająca, więc używam zwykłych, drogeryjnych balsamów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...