sobota, 5 lipca 2014

Lakierowo...Biało - Czerwone




Witajcie !!

Tak jak obiecałam wczoraj przyszedł dzisiaj czas na 2 / 3 lakierów, które Wam wczoraj prezentowałam TUTAJ.  Byłam bardzo ciekawa tego białego od Rimmel....co to za nowość ciągle reklamują : ) a PAESE trafił w sumie do mojego koszyczka przez przypadek jako gratis do pudru, który Wam wczoraj pokazywałam. : )

A jak znosicie te upały? Trochę tęskniłam za słońcem...czas najwyższy się trochę opalić aby nad jeziorem nie straszyć bladością ; P



Rimmel
Rita Ora Hot White Love







OD PRODUCENTA:


"Poznaj przebojową kolekcję lakierów 60 seconds by Rita Ora!

W kolekcji znajdziesz aż 9 cool odcieni, które specjalnie dla dziewczyn Rimmel wybrała Rita Ora. Unikalna, szybkoschnąca formuła wzmacnia paznokcie, a szeroki i płaski pędzelek Xpress Flat Brush ułatwia aplikację, idealnie kryjąc paznokcie już za pierwszym pociągnięciem. Nowa kolekcja lakierów 60 seconds by Rita Ora – tak bardzo hot, że aż cool!"








PAESE
314






OD PRODUCENTA

"Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję.

Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia."








MOJA OPINIA O PAESE 314


+ Kolor jest ciekawy, zazwyczaj nie lubię czerwonych paznokci, ale ten kolor przypadł mi do gustu
+ Bardzo łatwa aplikacja !!
+ Nie rozlewa się
+ Szybciutko schnie
+ Jedna warstwa wystarczy !! Co dość rzadko można spotkać wśród dzisiejszych lakierów.
+ Błysk < 3
+ Cena tych lakierów nie jest za wysoka ( ja miałam za free : P )

-  Ja nie widzę : )


Oceńcie sami na podstawie poniższych zdjęć : )

















MOJA OPINIA O HOT WHITE LOVE BY RITA ORA


+ To mój pierwszy biały lakier..kolor jest świetny !!
+ Cena jest bardzo przystępna
+ Plus za dostępność
+ Pierwsza warstwa rzeczywiście schnie bardzo szybko

- Niestety jedna warstwa nie wystarczy
- Tworzy smugi
- Ciężko go rozprowadzić
- Druga warstwa już dłużej schnie

Czy kupię go ponownie?? NIE












Miałyście może te lakiery? Może tylko ja trafiłam na wadliwy lakier od Rimmel? Bo kolor jest cudny !!


Pozdrawiam
Monia:*


Zapraszam na INSTAGRAM !!

8 komentarzy:

  1. paese robi świetne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czerwień jest piękna, powiem Ci że bieli na paznokciach się bardzo boję, zachwycam się u innych a co do siebie nie jestem przekonana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza biel...ciężko było się przyzwyczaić : p

      Usuń
  3. Od kilku miesięcy szukam idealnego lakieru w kolorze białym - nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...