czwartek, 2 października 2014

Mój pierwszy Bioliq !! Recenzja




Witajcie !!


Nastała u mnie fala recenzji całkiem nowych dla mnie kosmetyków, o których niedawno nawet nie słyszałam. Dzisiaj przyszła kolej na krem BIOLIQ Nawilżająco- Matujący 25+ Wiem, że nie mam jeszcze 25 ; P... te dwa lata w prawo czy w lewo. Ostatnio używałam kremu z Make me Bio, ale postanowiłam go zmienić, poszukać czegoś innego...wiadomo zawsze może być lepiej...ale i gorzej. Jak było tym razem? Zapraszam do recenzji !! : )



OD PRODUCENTA:


  • Zapewnia właściwy poziom nawilżenia skóry. Intensywnie odżywia i regeneruje.
  • Dzięki obecności cząsteczek nawilżających – galaktomannanów, izolowanych z peruwiańskiej rośliny Tara (Caesalpinia Spinosa),
  • zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia. Krem dogłębnie odżywia i regeneruje suchą skórę twarzy, a także chroni przed szkodliwym wpływem wolnych rodników, opóźniając procesy starzenia. 
  • Dodatkowo tworzy na skórze naturalny film ochronny oraz wzmacnia jej barierę lipidową.
 


SKŁAD:


Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Isohexandecane, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Macadamia Integrifolia Seed Oil / Tocopherol, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum / Caesalpinia Spinosa Gum, Glyceryl Stearate Citrate, Panthenol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Propylene Glycol / Horse Chestnut Extract, Polyacrylamide / Hydorgenated Polydecene / Laureth - 7, Tocopherol, Acrylates / c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / Methylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Parfum, BHA.

 



MOJA OPINIA:

 

+ Na pewno plusem jet dostępność. Możemy go znaleźć w Super- Pharmie jak i w wielu internetowych aptekach.
+ Cena jest przystępna ( od 12-20 zł )
+ Bardzo dobrze nawilża
+ Tak jak producent zapewnia tworzy na skórze lekki film, który sprawia że skóra jest jednolita i delikatna
+ Nie podrażnia ani nie wysusza skóry
+ Pachnie bardzo delikatnie
+ Dość szybko się wchłania, po chwili możemy już iść lub nałożyć make-up
+ Przypomina mi w działaniu krem z Alterry z Aloesem. Jeżeli go miałyście to i ten przypadnie Wam do gustu ; )


+ / - Efekt matu nie utrzymuje się dość długo, dlatego nakładam go na noc aby skóra się zregenerowała a na dzień używam jego minimalną ilość wtedy działa lepiej, ale jeżeli macie mocno świecącą się strefę T to niestety nie jet produkt dla Was.


Podsumowując Krem NAWILŻAJĄCO - MATUJĄCY jest tylko nawilżający...a szkoda.



Spotkałyście się z kosmetykami tej firmy? Ja dowiedziałam się o nich przez przypadek. Żałuję tylko, że krem nie daje takiego matu jakiego oczekiwałam. : (

Pozdrawiam
Monia:*

4 komentarze:

  1. Produkt godny uwagi, mi akurat krótko utrzymujący się efekt matu nie przeszkadzałby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tak czy siak dobrze, że nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj myślę że u mnie by się nie spisał, mam tłustą cerę i świecę się jak lampka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...