środa, 22 października 2014

Na poprawę nastroju !!




 Witajcie !!


Co może lepiej poprawić nastrój niż zakupy? Ostatnio troszkę chorowałam ( jak to bywa jesienią ), gdy już wreszcie trochę lepiej się poczułam poszłam na małe zakupy umilacze do Super-Pharm. Od dawna chciałam kupić pomadki marki Bourjois..tyle dobrego o nich słyszałam i czytałam aż wreszcie trafiłam na promocję - 50% !!! Muszę przyznać, że 49 zł za pomadkę to trochę dużo, ale za dwie już mogłam tyle dać ; ) Niestety mega dużego wyboru w kolorach już nie było, ale znalazłam coś dla siebie.  Wybrałam delikatny róż 17 i czerwień 13. Chciałam też kupić jakąś matową...niestety zostały same brązy i bliżej nieokreślona czerwień. 

Promocja jeszcze trwa chyba : )



Chciałam od razu zrobić zdjęcia jak się prezentują na ustach jednak światło nie chciało ze mną współpracować ; / jest tak brzydko i pochmurno na dworze. Więc zobaczycie tylko jak na ręce wyglądają....ale jak tylko słońce wyjdzie to zrobię zdjęcia i szybko napiszę recenzję...jak się spisały po całym dniu noszenia, picia i gadania ; P






Miałyście może styczność z nimi?? Jak się u Was spisały??


Pozdrawiam
Monia:*


PS W weekend ukończyłam Kurs Wizażu Średniozaawansowany !!! ; )

10 komentarzy:

  1. Szkoda że nie pokusiłaś się o pokazanie nam jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W recenzji pokażę oczywiście: p trzeba dawkować emocje; p

      Usuń
  2. Nie miałam ale ten róż do mnie mówi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich nie miałam :) pewnie ja wybrałabym inne kolory, ale chętnie wypróbowałabym w końcu pomadki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne kolorki ;) W regularnej cenie bym się nie skusiła..

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym świetle wyglądają praktycznie jednakowo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za światło ale nie chciało współpracować. Obiecuję że jak będzie recenzja to zobaczysz różnicę :p

      Usuń
  6. Bardzo ładne i odważne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...