piątek, 14 listopada 2014

No i koniec października...



WITAJCIE !!!

Wiem, że już połowa listopada !! Ale dopiero dzisiaj zauważyłam, że nie zrobiłam podsumowania października...nie wiem jak mogłam to przeoczyć ; P Przepraszam bardzo !! W tym miesiącu było trochę pielęgnacji i trochę kolorówki..taka równowaga zachowana ; ) Planowałam zrobić więcej makijaży niestety udało mi się tylko jeden zmalować..w zaciszu domowym. Za to na kursie trochę więcej się działo, jeżeli ominęła Was relacja z niego..to serdecznie zapraszam do oglądania.!!

Mój pierwszy Bioliq !! Recenzja

 

 

 

Wrzesień miesiącem pomadek?

 

 

 

Słodka pielęgnacja suchej skóry !!

 

 

 

Poczynania na kursie wizażu !!

 

 

 

KIKO Eye Base !!

 

 

 

KIKO Soft Focus !! Korektor

 

 

 

Na poprawę nastroju !! 

 

 

 

Smokey eye na dzień !! 

 

 

 

Z tego słynie KIKO !!

 

 

 

Rouge Edition !! Part 1 / 2

 

 

Tak minął u mnie październik...co najbardziej Wam się podobało? A który wpis najmniej? Może macie jakieś pomysły? Propozycje? Prośby??

Pozdrawiam
Monia:*

 

 

5 komentarzy:

  1. Ooo ja też zapisałam się na kurs a właściwie do szkoły policealnej dla kosmetyczek :) Trzeba się jakoś rozwijać w zainteresowaniach. Szminki bardzo ładne, pasują Ci. Mam jedną z tej serii i lubię ją za trwałość :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie pomalowane oczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię w takich szminkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem tu pierwszy raz, ale przy kolejnych podsumowaniach z pewnością będę po lekturze większej ilości postów;). Póki co obserwuję jako Spinki i Szpilki:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...