środa, 19 listopada 2014

Pielęgnacja włosów Jeień / Zima




WITAJCIE!!




Niedawno pokazywałam Wam co nie sprawdziło się przy moich włosach. Możecie znaleźć to TUTAj. Nie zraziłam się do produktów firmy Pilomax i w tym poście właśnie znajdziecie mój nabytek. Wciąż szukam szamponu, odżywki lub maseczki, która nawilży moje włosy i nada im objętości oraz zdrowego blasku. Niestety zazwyczaj produkty, które nawilżają jednocześnie obciążają moje włosy a te, które dodają im objętości sprawiają, że mam siano na głowie. No i oczywiście byłoby idealnie gdyby moje włosy tak masowo nie wypadały…wiem, że jest jesień i to normalne…ale troszkę to już za długo trwa.
 







Mój obecny zestaw produktów do pielęgnacji włosów to :

  • ·         PILOMAX maska regenerująca włosy suche i zniszczone
  • ·         BIOXSINE Ziołowy Szampon przeciw wypadaniu włosów.

Na razie jestem po tygodniu stosowania nowej kuracji…mogę stwierdzić, że na pewno moje włosy bardziej zaakceptowały nowy szampon niż ten ostatni : ) Ale na moją pełną recenzję jeszcze za wcześnie ; )
 








Jakie szampony, odżywki, maseczki Wam pomagają? Szukam też dobrego spray’u termoochronnego... możecie coś polecić??




Pozdrawiam

Monia:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...