wtorek, 11 listopada 2014

Trochę o włosach !!



WITAJCIE!!


Dzisiaj w ten wolny  i spokojny dzień będzie trochę o włosach a dokładniej podsumowanie używania szamponu i odżywki firmy PILOMAX WAX daily do włosów zniszczonych, cienkich i bez objętości...czy rzeczywiście mają zbawienne działanie na moje włosy?? Zapraszam do czytania !! ; )

PS jak spędzacie wolny dzień?? Ja chyba do kina pójdę lub może spacerek do parku : )










PILOMAX
SZAMPON CODZIENNY DO WŁOSÓW CIENKICH BEZ OBJĘTOŚCI



OD PRODUCENTA:



" DZIAŁANIE: Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie. Nadaje gładkość, objętość i połysk włosom, nie obciążą włosów i odżywia skórę głowy.

PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW I SLS.
BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY."



 CENA: Około 21 zł / 250 ml






MOJA OPINIA:


+ Cena dość przystępna
+ Jest bardzo wydajny !! Używam go od ponad 2 miesięcy co drugi dzień i  została 1/3 pojemności
+ Zauważyłam, że stan skóry na głowie znacznie się polepszył, załagodził ( nie drapię się już tak często - podrażnił i wysuszył moją skórę szampon ze skrzypu...nigdy więcej )

I niestety mój zachwyt się na tym kończy...teraz będzie trochę gorzej:

- Nabłyszcza?? O nie !!! Moje włosy stały się suche jak siano !! i nie są miłe w dotyku
- Po każdym myciu mam poplątane włosy ; /
- Z butelki ciężko wydostać szampon...jest ona dość twarda a szampon gęsty...a trzeba butelkę porządnie ścisnąć


JEDNYM SŁOWEM???    NIE !!!





MOŻE ODŻYWKA??








O ODŻYWCE:


SKŁADNIKI: ALOES, HENNA
DZIAŁANIE: Odżywka przeznaczona do włosów zniszczonych, cienkich, bez objętości. Odżywia i nawilża włosy i skórę głowy. Wygładza włosy, nadaje im połysk i objętość bez obciążenia. Łagodzi podrażnienia skóry głowy. Reguluje wydzielanie sebum.

BADANIA APLIKACYJNE:
  • 95% kobiet potwierdziło, że odżywka nie obciąża włosów.
  • 95% testujących i fryzjerka potwierdziły, iż po użyciu odżywki, włosy są miękkie i przyjemne w dotyku.
  • 84% probantek i fryzjerka zaświadczyły o łatwiejszym rozczesywaniu i modelowaniu włosów po użyciu odżywki.
*Badania aplikacyjne wykonane na grupie 19 kobiet.





MOJA OPINIA:


+ Tutaj z działania jestem troszkę bardziej zadowolona, ponieważ już od razu po nałożeniu włosy są gładkie
+ Dobrze się ją wmasowuje w skórę głowy a potem rozprowadza po włosach
+ Wystarczą 3 minuty masażu skóry głowy i można zmyć
+ Wydajny...wystarczy mała ilość aby osiągnąć efekt

- Nie daje efektu jakiego bym oczekiwała...łagodzi jedynie złe działanie szamponu...i sprowadza włosy do normalności.

Nie mam w sumie o nim ani złego ani dobrego zdania...stosowałam odżywkę tylko z tym  szamponem, ale jestem ciekawa jak się sprawdzi z innym : )





PODSUMOWANIE:


Z szamponu jestem bardzo niezadowolona...zawiódł mnie..miałam w stosunku do niego dość wysokie wymagania...no trudno. Na szczęście odżywka ratuje moją opinię o całej linii kosmetyków do zniszczonych włosów.






Miałyście okazje wypróbować ten szampon lub odżywkę...a może inne kosmetyki tej firmy?? Ciekawa jestem czy tylko na moje włosy mają zły wpływ??

Pozdrawiam
Monia;*


4 komentarze:

  1. muszę je wypróbować, moje włosy są cienkie - nie oczekuję jakiegoś szczególnego efektu, ale może dałyby radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywki już testowałam, teraz kuszą mnie szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej marki odżywkę i szampon do ciemnych włosów. Niestety się nie sprawdziły, nie to, że były złe, ale okazały się całkiem przeciętne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...