piątek, 5 grudnia 2014

Make up na Mikołajki !!



Witajcie !!!


Już jutro Mikołajki !! Jeszcze w to nie wierzę !! Czas mi ucieka niesamowicie...w tym roku znalazłam chwilkę i chciałabym Wam pokazać moją propozycję właśnie na jutrzejszy dzień. Wydaje mi się, że będzie on w sam raz nawet dla osób, które jutro udają się do pracy. Na pewno idealnym akcentem Mikołajkowego makijażu będą czerwone usta. Moja koleżanka, która była modelką ma dość duże usta dlatego nie użyłam typowej czerwonej szminki...dodałam do niej lekkiego malinowego różu. A oto moja propozycja :


Usta : Bourjois Rouge Edition Rouge jet set  + Sleek Siren
Cienie :
  • INGLOT---> Tutaj znajdziecie paletkę, której używałam  KLIK. Używałam brązu i z drobinkami złotymi
  • Paleta Beauties factory natural NUDE -> KLIK Używałam koloru gorzkiej czekolady
  • Dolna powieka rozjaśniona białym cieniem z drobinkami złota a w zewnętrznych kącikach gorzka czekolada
  • KOBO - złoty pyłek na środek powieki
Brwi: Szary cień PAESE
Bronzer : PAESE
Eyeliner : L'oreal Blackbuster
Tusz : L'oreal Volume Milion Lashes


Makijaż wydaje mi się, że jest dość świeży i sprawdzi się w Mikołajkowy dzień. Może chciałyście zobaczyć make up na Święta? Troszkę mocniejszy, wieczorowy? : )


Pozdrawiam
Monia:*


5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...