środa, 7 stycznia 2015

I grudzień minął !! + prezenty



WITAJCIE !!


I już siódny dzień Nowego Roku pomału mija...jak Wam się zaczął?  Bo mi nawet dobrze ; ) 10 stron pracy magisterskiej do przodu...ponownie zapisałam się i chodzę na siłownię, spotkałam się z przyjaciółmi i próbowałam sushi. : ) Wybrałam też nową pielęgnację moje twarzy, ale o tym już przeczytałyście w najnowszym poście. Szykuję też dla Was recenzję palety róży od Make Up Revolution, bo czytałam że jesteście jej ciekawe :) Natomiast dzisiaj chciałabym zrobić szybkie przypomnienie tego co działo się w ubiegłym miesiącu. Znajdziecie tutaj na pewno sporo propozycji makijażowych. Zapraszam do oglądania a ja zabieram się za robienie makijażu na karnawał...co Wy na to?? : )



Make up na Mikołajki !!

 

 

 

Czego nie wiecie o mnie ??

 

 

 

 

Tutti Frutti !! Czyli zapach Świąt !!

 

 

 

Haul Zakupowy + Mikołajki...Sporo nowości !!!

 

 

 

Sugar Shimmer

 

 

 

Sophisticated pink !! Make-Up na Święta / Sylwestra

 

 

 

Copper Dream !! Make-Up na Święta / Sylwestrowy

 

 

ICE CUBE coś nowego na usta??

 

 

Emerald Night !! Make-Up na Święta

 

 




Green Dream !! Make-up Świąteczny / Sylwestrowy

 

 

Kokardki na prezenty DIY ( szybko, elegancko)

 

 

Peach Cream !! Make-up na Święta / dzienny

 

 

 

No i na koniec w podsumowaniu grudnia nie mogłoby zabraknąć krótkiego podsumowania prezentów : ) Wszystkich Wam nie pokażę, ale mogę powiedzieć, że prawie cała moja wishlista się spełniła ; )

 

A jak Wam grudzień minął ?  Będziecie go miło wspominali?

Pozdrawiam
Monia:*

3 komentarze:

  1. U mnie tak wesoło nie było, ale dostałam kilka fajnych prezentów:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się makijaż Cooper Dream :) piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...