środa, 4 lutego 2015

Styczeń? Nie !! To już luty !!



WITAJCIE !!!


Jak to przystało na początek nowego miesiąca trzeba podsumować mijający.  Styczeń bardzo szybko minął a miał 31 dni a co to dopiero z lutym będzie : P już jest 4. Styczeń minął mi pod znakiem przygotowywań do wesele, rezerwacji fotografa, kamerzysty czy zespołu. Trochę tego jest do ugadywania....dobrze, że kupiłam dziennik Panny młodej. Dzięki niemu mam wszystkie informacje, kwoty poukładane i zaplanowane. Byłam też w styczniu z mamą na Targach a relację zdjęciową mieliście okazję oglądać. Niestety nic na nich nie wygrałam : ( ale przynajmniej zaproszenia wybrałam i przekonałam się, że wybór sukienki będzie ciężki. W styczniu też miałam masę egzaminów i projektów, dlatego posty nie pojawiały się tak często jak zazwyczaj...na szczęście w lutym mam 3 tygodnie ferii !! Kocham moją uczelnię i możliwość zdawania przed sesją : P No i oczywiście w styczniu otworzyłam mojego fanpage'a KLIK. Możecie za jego pośrednictwem zobaczyć makijaże wcześniej niż na blogu i zapisać się na makijaż : ) !!

A dzisiaj wyprawiam moje urodziny, które są już za dwa dni ....24 lata tak szybko minęły : P



A Nowy Rok zaczął się tak....

 

 

 

Rewolucja w makijażu !!

 

 

 

Coś dobrego dla mojej cery ? !!

 

 

 

Fanpage na Facebook'u !! 

 

 

I grudzień minął !! + prezenty

 

 

Miedziano - Zielony duet !! Pomysł na Make-Up 

 

 

 

Frozen Pink !! Pomysl na Make-Up 

 

 

Bo się zaczerwienię !! Czyli paleta róży !!

 

 

Targi Ślubne !!! - Relacja

 

 

Co nowego w mojej kosmetyczce??


 

Delikatny make-up na zimowe dni !! 

 

 

Pomysł na makijaż ślubny !!

 

 

Pozdrawiam i lecę na ostatni egzamin !!! A wieczorem imprezka !!!
Monia:*


6 komentarzy:

  1. Powodzenia na ostatnim egzaminie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i udanej imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie podświetlane lusterko!:) Uwielbiam je:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminie:) Bardzo jestem ciekawa jaką sukienkę wybierzesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...