środa, 11 marca 2015

Powiew nowości !




WITAJCIE !!


Trochę nowości mi się nabierało, więc to chyba najlepszy czas na pokazanie ich. Ostatnio siedzę nad pracą magisterską  i czuję, że przez nią jakoś brak mi weny do pisania postów na bloga. Całą energię i chyba wszystkie słowa ona pochłonęła ; P Na szczęście znalazłam chwilę, aby zobaczyć się z dziewczynami z Gorzowa....oczywiście niedługo pojawi się fotorelacja ( muszę wpierw dostać zdjęcia od fotografa ). Cały przebieg spotkania opiszę w osobnym poście, ale już dzisiaj napiszę, że tęskniłam za dziewczynami i jak to Kamila napisała " było to chyba nasze najlepsze spotkanie"..też tak uważam...!!!





Ale dzisiaj zapraszam na moje nowości !! Wpierw chciałabym pokazać wam co otrzymałam od firmy Nivea. Nie będę wstawiać zdjęć kosmetyków, które otrzymała moja mama ( chyba, że chcecie ). W paczce znalazłam "3 w 1 Płyn micelarny" ( akurat moje mleczko się kończy i recenzja się pisze:P), "Vitamin Shake", czyli dwa balsamy w pysznych smakach,"Honey&Milk" Balsam do ciała pod prysznic, Q10 Energetyzujący roll-on pod oczy.








Poza paczuszką firmy Nivea sama kupiłam kilka rzeczy. Moim najnowszym zakupem jest korektor na punkcie, którego chorowałam już bardzo długo !! Byłam przyzwyczajona do korektora od Catrece ( tylko on był w stanie zakryć moje spore cienie pod oczami), ale przełamałam się i zamówiłam korektor Collection Lasting Perfection !! Chyba sporo osób już o nim słyszało i czytało.  Kolejną nowością jest krem BB marki Nivea, niestety krem bb, który kiedyś stosowałam nie jest dostępny nawet w internecie. Przechodząc obok szafy KOBO zauważyłam dużo promocji...na półce znajdował się błyszczyk w słoiczku...uznałam, że idealnie się sprawdzi do nadawania błysku niektórym moim "nudnym" pomadkom. Kosztował mnie tylko 4 zł ; )








A wy kupiłyście coś ze swojej wishlisty?? Może nabyłyście coś ciekawego, co sprawdziło się u was?


Pozdrawiam
Monia:*


15 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie błyszczyk Kobo. Jeszcze go nie widziałam, no i ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości :) czekam w takim razie na wysyp recenzji ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten roll on pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BB Nivea kiedy miałam .... straszny był :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz:p nie czytałam recenzji jego przed zakupem; )

      Usuń
  5. A ja mam nadzieję, że z tej Nivei wyniknie coś jeszcze lepszego :) Życzę miłego użytkowania, kosmetyki są znane i bardzo dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten korektor uwielbiam ! Strasznie żałuje, ze sie mi kończy powoli :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie kręciły mnie kosmetyki Nivea, ale jak pooglądałam je na Twoich zdjęciach, to niektóre produkty mnie zaciekawiły :) Choćby pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...