sobota, 4 kwietnia 2015

Jak było w marcu?





WITAJCIE!!


Tak jak obiecałam przyszedł czas na podsumowanie miesiąca i kilka przemyśleń dotyczących marca. Był to dla mnie po pierwsze miesiąc nowych doświadczeń. Pierwszy raz malowałam dziewczyny do sesji zdjęciowej i na dwóch modelkach raczej się nie skończy, ponieważ w kwietniu czeka na mnie przynajmniej trzy. Jest to całkiem inne doświadczenie niż malowanie do ślubu czy po prostu zdjęć makijażu. Brałam też udział w nagrywaniu spotu reklamowego dla firmy Nivea !! Ekipa świetna i bardzo zabawna !! Polecam brać udział w ich konkursach, ponieważ nagrody świetne ( ja jadę z mamą do hotelu SPA w Kołobrzegu :)  ). Staram się też podążać za nowinkami...założyłam Snapa ( monikamakeup) oraz WhatsApp. Jak dla mnie ten ostatni prawie nie różni się od Messengera a nawet ten drugi jest lepszy, bo połączony z Facebook'iem.


miniMAX nude !!

 

 

 

Smoky Eye + Plan filmowy

 

 

 

TAG Makeup Desk

 

 

 

Powiew nowości !

 

 

 

Spotkanie Lubuskich Blogerek !!

 

 

 

Trochę prywaty !! 

 

 

 

Green Ocean Make Up

 

 

 

Spotkanie Blogerów Gorzów cz.2

 

 

De-makijaż mleczkiem micelarnym ?? 

 

 

 

Mój urodzinowy makijaż ( na dzień )

 

Neonowa malina na wiosnę !!

 

 

Moje poczynania jako wizażystka/sesja foto

 

A jak u was minął marzec?? Robiłyście coś ciekawego lub wpadł wam w ręce nowy kosmetyk?

Pozdrawiam
Monia:*

 

Życzę wam Wesołych Świąt!! Mokrego Dyngusa!!

2 komentarze:

  1. Szczerze Ci powiem, że marzec minął mi tak szybko, że nawet nie wiem kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w następnych miesiącach! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...