środa, 27 maja 2015

Nivea/ Mama miała rację !! fotorelacja



WITAJCIE !!


Znalazłam nawet chwilkę i udało mi się obrobić zdjęcia z wyjazdu. Tak jak pisałam wam ostatnio miałam okazję wyjechać z mamą do Kołobrzegu w ramach wygranej w konkursie " Mama miała rację". Dodatkowo brałam udział w nagraniu spotu...nie wspominając już o tonach kosmetyków, które otrzymałam ja oraz mama. Jeżeli też tak byście chciały, to polecam brać udział w konkursach!! Na prawdę warto !!Główna nagroda to wyjazd do Kołobrzegu z mamą w wybranym przeze mnie terminie do hotelu Aquarius Spa&Hotel *****. Hotel oraz obsługa na najwyższym poziomie !! Zasługują na każdą przyznaną im gwiazdkę! Jedzenie, które serwuje szef kuchni jest przepyszne i do tego świetnie wygląda a dni tematyczne robiły furorę !! Ciasta, babeczki pieczone na miejscu.....mmmm. Mimo tego, że w sobotę deszczyk nas pogonił z plaży, to w hotelowym basenie było równie przyjemnie. No mogłabym się doczepić, że parking dla gości powinien być za free albo 10 zł /dobę.

Z mamą bardzo miło spędziłyśmy czas, czułyśmy się rozpieszczane...a dancingi nad morzem podbiły moje serce. Jeżeli lubicie relaks, wycieczki rowerowe, zdrowy tryb życia i spacery po plaży to polecam Kołobrzeg, natomiast jeżeli lubicie inne atrakcje i miasto bardziej tętniące życiem to wybierzcie się do Międzyzdroii. Polecam startować w różnych konkursach ( nie trzeba mieć mega szczęścia). Zapraszam do fotorelacji :)


























Pozdrawiam
Monia:*

5 komentarzy:

  1. Super czas i piękne zdjęcia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ! Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że wyjazd się udał :) Masz racje warto brać udział w konkursach, czasem się coś trafi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...