środa, 17 czerwca 2015

Pomysł na makijaż!


WITAJCIE!!


Ostatnio trochę zaniedbałam dodawanie zdjęć nowych makijaży..wiem. Jakoś nie miałam głowy do tego, jednak pomału czas nadrobić zaległości, dlatego na dzisiaj przygotowałam dla was makijaż z fioletowym akcentem. Bardzo dobrze czuje się w tym kolorze...idealny na wiosenne/letnie dni. 


W niedzielę lekko odczułam działanie promieni słonecznych i chyba muszę je omijać przez następne kilka dni, ponieważ wyglądam jak raczek. Najgorsze jest to, że byłam dzisiaj zrobić zdjęcie do dyplomu:P Nie jest chyba tak źle, na szczęście jest photoshop: )Jednak to słońce jest zdradliwe...niby chmurki, niby wiaterek ; P








UŻYŁAM:

  • Podkład - Revlon ColorStay 150 Buf
  • Puder- PAESE puder ryżowy
  • Korektor- Lasting Collection 01
  • Bronzer- Paese
  • Usta-Lip Lava MUR Tremor
  • Brwi - MUR
  • Oko- 2 Kolory z palety 120 cieni ( fiolet + róż)
  • Rzęsy - L'orel So Couture

Pozdrawiam i lecę relaksować się po egzaminach
Monia:*


8 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...