czwartek, 20 sierpnia 2015

Oni nigdy mnie nie zawiodą, czyli Ulubieńcy cz. 1



WITAJCIE!!


Wreszcie udało mi się zorganizować mały cykl dla was !! Mam nadzieję, że spodoba się wam i chętnie będziecie czytać oraz komentować i dzielić się swoimi ulubieńcami :) Cykl jak już wspomniałam dotyczy moich ulubieńców, podzieliłam go na trzy części, czyli kolorówka, pielęgnacja oraz ulubieńcy niekosmetyczni. Oczywiście nie będą to ulubieńcy danego miesiąca, ponieważ czasami ciężko powiedzieć, czy kosmetyk lub rzecz będzie moim ulubieńcem po jednym miesiącu, czasami musi i rok minąć aby się do niego przekonać i nie odstąpić już na krok :P No to po słowie wstępu czas zacząć !! :) Zapraszam do dzielenia się swoimi ulubieńcami, może i mi on przypadnie i z chęcią wypróbuję ; )




  • PODKŁAD

Tutaj chyba nic od kilku lat się nie zmienia, czyli na pierwszym miejscu pozostaje Revlon Color Stay w odcieniu 150 Buff. 







  • KOREKTOR

Jest to chyba najlepszy kosmetyk dla moich cieni!! Kremy nie mogą ich zlikwidować, za to ten korektor robi z nimi cuda !! Myślałam, że Catrice jest genialny, ale produkt firmy Collection Lasting Perfection przebił wszystko ! :) Używam najjaśniejszego odcienia, idealnie pasuje.




  • MASKARA

To już chyba moja trzecie lub czwarte opakowania i nadal nic nie zepchnęło maskary L'oreal so couture z podium. Jest dla mnie idealny, bardzo długo się utrzymuje i nadaje rzęsom głębokiej czerni...czego chcieć więcej??







  • BRWI

Nigdy nie byłam zwolenniczką robienia czegoś przy brwiach, ponieważ po prostu bałam się i nie wiedziałam jak oraz oczywiście nie miałam odpowiedniego produktu. Teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez zestawu do brwi od Mak up Revolution ( mój kolor to ten najjaśniejszy )






  •  PUDER

Przetestowałam wiele pudrów, chyba prawie każdy drogeryjny oraz kilka dostępnych tylko przez internet, ale na dłużej ze mną został tylko jeden, czyli Puder Ryżowy firmy PAESE. Idealnie nadaje się do sesji oraz do imprezowego makijażu...zero błysku :)







  • KONTUROWANIE


Długo szukałam zestawu do konturowania, który będzie idealny do mojej karnacji ( mam dość jasną), ten zestaw od Make Up Revolution bardzo dobrze spisuje się na mojej skórze, no i oczywiście zajmuje mniej miejsca niż trzy osobne produkty. Na pewno spisze się w podróży : )







  • POMADKA


W sumie jest to najnowszy produkt u mnie, ale już podbił moje serce. Mowa tutaj o pomadce w kredce od Golden Rose. Jej recenzję oraz moje zachwyty możecie znaleźć TUTAJ. :) 







  • PALETKA CIENI

W sumie mam dwie ulubione paletki, ale to ta właśnie od JOKO gości u mnie najczęściej a wręcz codziennie, ponieważ jej rozmiary sprawiają, że wszędzie mogę ją zabrać. Moją drugą w kolejności jest już trochę większa paleta od The Balm Balm Voyage ( kocham jej kolory).






  • UTRWALENIE 

 Na koniec makijażu oczywiście potrzebne jest utrwalenie, a najlepszy i do tego jednym z tańszych produktów na każdą kieszeń jest produkt KOBO. Dużo osób chwali Kryolan, dla mnie jest on za drogi ;) 





Jestem ciekawa, czy któryś z moich ulubieńców również u was gości, jeżeli nie to jacy są wasi ulubieńcy w tej kategorii??  Lubicie takie podsumowania?

Pozdrawiam
Monia;*

29 komentarzy:

  1. Podkład z Revlonu ma świetne krycie, ale mnie niestety zapycha:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać zbiorcze recenzje w formie ulubieńców, czy denka :) Podkład z Revlonu gości i u mnie, ale raczej na większe okazje, ponieważ nie potrzebuję takiego krycia i wystarcza mi np. Rimmel Wake Me Up ;) Mam do Ciebie pytanie w związku z tuszem L'Oreala - również go mam, ale tak "wżera" się w moje rzęsy, że niczym nie mogę go domyć, pierwszy raz się z czymś takim spotkałam (a używam zawsze dwufaz do demakijażu). Czym zmywasz ten tusz? ;) Nie ukrywam, że szkoda mi moich rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza latem też go tak często nie używam :) a co do tuszu też miałam ten problem. Uzywam płynu micelarnego nivea 3w1. Przykładam lekko zwilzony wacik i lekko dociskam a po chwili w dół ciągne. Ten płyn najlepiej się spisuje, ale czasami jak gruba warstwa tuszu to i on trochę gorzej sobie radzi:p

      Usuń
    2. Mam w zapasie dwufazę z Nivea, to może ona da sobie radę :D Jeśli nie, to zaopatrzę się w micel, bo tusz daje ładny efekt na rzęsach i szkoda wyrzucać ;) Dzięki za podpowiedź ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe produkty, o PAESE czytałam dużo dobrego i o tej paletę z MUR również ;) bardzo intrygująca jest ta pomadka w kredce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Revlon Colorstay! Dla mnie też najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam puder od Paese. Niektórzy kręcą nosem, bo 40 złotych, ale starczają na bardzo długo, więc się opłaca.:D Ulubiony korektor mam od Maybelline. Affinitone jest dla mnie ideałem.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście Paese ma też często % i ja go chyba za 25 kupiłam? Nie pamiętam; ) ale i tak warto ;)

      Usuń
  6. Mam ten puder od Paese, jest świetny ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię Revlon, ale nie codziennie i nie przy tak wysokich temperaturach :) I tą paletką z Joko przypomniałaś mi, że mam u siebie taką niepozorna drogerię, w której są kosmetyki tej firmy, więc pewnie dzisiaj tam zajrzę, bo szukam jakichś uniwersalnych cieni. Swoja drogą zastanawiam się, dlaczego te kosmetyki są tak trudno dostępne.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też latem tak często go nie używam ( raczej imprezki czy randka) ważne, że nie zawiedzie :p
      W sumie racja Joko nie tak łatwo dostać, tylko w tych małych drogeriach a szkoda :)

      Usuń
  8. Podkład z Revlonu miałam jakiś czas temu i byłam z niego całkiem zadowolona. Jakieś podskórnej grudki pojawiały się i u mnie, ale tylko wtedy, gdy nie przylozylam się do demakijażu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja. Trzeba na prawdę się postarać przy demakijażu bo można sobie cerę zniszczyć. Dobrze się wtapia:p

      Usuń
  9. Dodaje post do zakładek ;) wiele produktów mnie zaciekawiło. Moje makijażowe zbiory opustoszały wiec chętnie zaopatrze się w nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten puder z Paese mnie kusi - wiele osób o nim pisze, a ja mam dobre doświadczenia z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już niedługo przygarnę ten korektor, ciekawe jak się sprawdzi :) I bardzo kuszą mnie te pomadki w kredce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam gamę produktów, którym ufam.

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam kilka takich ulubieńców, jak bronzer bikora czy rozświetlacz mary lou :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie zakupiłaś korektor? Też mam okropny problem z cieniami:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety stacjonarnie nigdzie nie ma. Na Allegro kupiłam; )

      Usuń
  15. Też kupiłam kredkę z Golden Rose, a w sumie to nawet trzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...