środa, 21 czerwca 2017

Dlaczego hybyrda może nam odpaść?


WITAJCIE !!


Dzisiaj przygotowałam dla was wydaje mi się dość praktyczny post, zwłaszcza dla tych osób, które zaczynają swoją przygodę z hybrydami lub nad tym poważnie myślą. Chcę wam pomóc aby uniknąć kilku podstawowych błędów, które mogą pomóc w przedłużeniu trwałości lakieru. Zauważyłam, że większość dziewczyn popełnia dokładnie te same błędy, jeżeli jesteście ciekawe co to za błędy, zapraszam do czytania oraz oglądania !

Najlepiej zacząć od samego początku, czyli:

1. Nadawanie kształtu płytce


  • Wiadomo, że im krótsze paznokcie zrobimy, tym większa szansa, że nam nie odprysną
  • Duże znaczenie ma też kształt. Jeżeli zdecydujemy się na te bardziej spiczaste, czyli np. migdałek, łatwiej go złamać niż np. owalny.

2. Piłowanie


  • Podczas nadawania kształtu pilniczkiem musimy zwrócić uwagę na paznokieć a raczej na jego kant czy czasem pod płytką nie zostały jakieś okruszki lub źle dopiłowany paznokieć. Jak sobie z tym poradzić? Najlepiej oczyścić go od spodu drewnianym patyczkiem oraz użyć polerki.
3. Usuwanie skórek


  • Musimy pamiętać aby to zrobić przed polerowaniem płytki! Wiem, że to niby oczywiste, ale niektórzy zmieniają kolejność nie mając świadomości tego, że ma to znaczenie.
4. Matowienie płytki!!


  • Jest to jeden z ważniejszych etapów i na pewno nie możemy go ominąć! Nie chodzi o spiłowanie mocno płytki tylko delikatne jej zmatowienie bloczkiem polerskim.
5. Odtłuszczenie płytki.
  • Jest to dość jasna czynność i prosta, jednak musimy pamiętać aby dać chwilę czasu Nail Cleanerowi na odparowanie. Płytka nie może być mokra podczas nakładania lakieru.
6. Nakładanie lakieru


  • Ominęłam etap bazy, ponieważ uznałam, że tam raczej nie ma miejsca na błąd, ale jeżeli chcemy przedłużyć trwałość lakieru oraz wzmocnić paznokieć polecam po bazie nałożyć HARD najlepiej milk, spowoduje to, że lakier kolorowy jest ładniej podbity i nie prześwituje.
7. Uwaga na skórki !


  • Jeżeli nie wycinamy skórek musimy uważniej nakładać lakier, ponieważ gdy nałożymy go na skórki i utwardzimy musimy liczyć się z tym, że gdy paznokieć będzie rósł lakier na styku ze skórą będzie odstawać, nie będzie płaski i łatwiej będzie go zahaczyć.
8. Piłowanie paznokcie


  • Spotkałam też się z piłowaniem czy przycinaniem hybryd w domu. Niektórym szybko rosną paznokcie i decydują się na samodzielne piłowanie paznokci i odłożenie wizyty u kosmetyczki lub brak czasu aby samemu ściągnąć w domu. Ok, ale pamiętajcie o zabezpieczenie brzegu np. bezbarwnym lakierem.



I taka uwaga na koniec! Jeżeli chcecie mieć swoją naturalną płytkę ładną i zdrową, proszę nie ściągajcie hybryd odrywając ich! Lepiej kupić aceton i po prostu nim pomoczyć paznokieć z 10 min :)

Pozdrawiam
Monia:*



1 komentarz:

  1. ja mam primer semilaca i nic mi nigdy nie odpada :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...