sobota, 10 marca 2018

Złoto i zieleń na oku z błyskiem.



WITAJCIE!!


Co powiecie na makijaż wykonany na błysk a dokładniej przy użyciu cieni "foliowych" metalicznych? Przy okazji jest to makijaż podbijający kolor tęczówki. Bardzo polubiłam się z tymi małymi błyskotkami i odstawiłam na chwilę matowe cienie. Tym razem będzie sporo złota w różnym odcieniu oraz piękna szmaragdowa zieleń. Przy okazji opiszę wam jak sprawdziła się część kosmetyków z ostatniej paczki od KOBO.


Wiem, że makijaże często tutaj nie goszczą, ale postaram się to zmienić, ponieważ to jest moja główna pasja i chcę z wami się nią dzielić. Dodatkowo jak część z was wie od niedawna bawię się w układania fryzur więc i dzisiaj nie mogło jej zabraknąć. Szybkie upięcie z warkoczem, klasyka i elegancja w jednym.





CO UŻYŁAM DO WYKONANIA MAKIJAŻU:


  • Cienie - My Secret 6,13,16 Glam&Shine - Świetnie spisują się nakładane palcem a bardziej rozcierane na skórze oraz przy użyciu Duraline
  • Podkład - KOBO Cushion Porcelain - kolor ciut za jasny, ale forma bardzo oryginalna i ciekawa. Niby sypki, ale nakładany gąbką. Recenzja już niedługo :)
  • Puder - KOBO puder mineralny
  • Róż i bronzer - KOBO paletka perłowych róży
  • Rozświetlacz - My Secret Face Iluminator Powder Sparkling Beige  + Face Strobing My Secret
  • Cienie - KOBO paletka limitowana kolor czarny w zewnętrznym kąciku
  • Rozświetlenie kącika wewnętrznego - KOBO pigment 601 Venetian Rose
  • Brwi - My Secret Tusz do brwi
  • Usta - KOBO matowa pomadka w której się zakochałam <3
  • Tusz do rzęs - L'oreal so couture





Od Świąt mam też wreszcie do zdjęć makijaży lampę "ring", na którą od dawna już się czaiłam. Od razu widać różnicę w kolorach oraz w podbiciu kolorów. Jak wam podoba się taki złoto- zielony makijaż?

Pozdrawiam
Monia:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...